شناسهٔ خبر: 67128660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بند فسخ ۱۰۰ هزار دلاری مهاجم تیم ملی؛

نه استقلال نه پرسپولیس؛ آقایی‌پور لژیونر می‌شود؟

تهران-ایرنا- جواد آقایی‌پور با اینکه از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارد اما امیدوار است بتواند راهی یک لیگ اروپایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد آقایی‌پور یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و سوم بود. مهاجمی که ۹ گل برای استقلال خوزستان به ثمر رساند و یکی از دلایل بقای این تیم در لیگ برتر بود. آقایی‌پور که سابقه بازی برای سپیدرود و شهرداری آستارا را در کارنامه دارد، دومین فصل بازی برای استقلال خوزستان را سپری کرد و به معنای واقعی یک ستاره برای این تیم بود. این مهاجم ۲۴ ساله نیم‌فصل هم مورد توجه تیم‌های مطرح لیگ قرار داشت اما در استقلال خوزستان ماند تا به این تیم در مسیر بقا کمک کند.

حالا و بلافاصله بعد از پایان لیگ، نام جواد آقایی‌پور حول و حوش چند تیم مطرح شنیده شده. او که به تازگی توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شده و مقابل هنگ‌کنگ هم بازی کرده، در رسانه‌ها یک روز به استقلال می‌رود و یک روز پرسپولیس. این در حالی است که آقایی‌پور در اردوی تیم ملی حضور دارد و تلاش می‌کند تا در تفکرات امیر قلعه‌نویی جای بگیرد.

نیم‌فصل و وقتی آقایی‌پور در استقلال خوزستان ماند، مدیران باشگاه قرارداد او را تصحیح کردند و مبلغ آن را بالاتر بردند. حتی به آقایی‌پور قول دادند تا در صورت بقا، او را کمک کنند تا رضایتنامه بگیرد و به تیم جدید برود. گفته می‌شود رقم فسخ او برای تیم‌های داخلی ۱۰ میلیارد تومان و برای انتقال به باشگاه‌های خارجی ۱۰۰ هزار دلار است.

آقایی‌پورهم به نزدیکان خود گفته علاقه‌مند است شانس خود را در یک لیگ اروپایی امتحان کند. گویا این مهاجم به چند تیم پرتغالی و روسی پیشنهاد شده و ایجنت او هم در حال پیگیری شرایط است تا آقایی‌پور به باشگاهی اروپایی منتقل شود. در غیر اینصورت او را در لیگ برتر و احتمالاً یکی از سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

نظر شما