شناسهٔ خبر: 67128635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گسترش بی‌سابقه دامنه جنگ ‌حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی - اکونی

اقتصاد ایران: منابع صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله عمق حملات موشکی و پهپادی خود در جبهه پشتیبانی از غزه را به صورت بی‌سابقه‌ای تا حیفا و هکریوت افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به ادعای برخی شخصیت‌های صهیونیستی مبنی بر اینکه فشار نظامی باعث بازگرداندن اسرای صهیونیست خواهد شد، تاکید کرد که این موضوع کذب محض است.

این روزنامه ادامه داد که تجربه جنگ ۸ ماهه گذشته نشان می‌دهد که این ادعا دروغ است و نباید به راست‌گرایان افراطی کابینه اجازه داد جان اسرای باقیمانده را قربانی آرمانگرایی‌های شخصی خود کنند.

رسانه‌های صهیونیستی در همین رابطه از هلاکت دو نظامی صهیونیست دیگر در درگیری‌های غزه خبر دادند. ۴ نظامی صهیونیست نیز دیروز در غزه به هلاکت رسیده بودند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از زخمی شدن ۶ تن از نیروهای خود در رفع خبر داد که حال ۵ تن از آنها وخیم است.

این رسانه ها به درگیری‌های موجود در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز اشاره و تاکید کردند که حزب الله دامنه آتش خود را گسترش داده و به صورت بی‌سابقه‌ای به مناطق حیفا و هکریوت نیز حمله می کند.

بر اساس این گزارش برای اولین بار از زمان آغاز جنگ، پهپادهای حزب الله به شهر حیفا رسیده و این یک حادثه استثنایی است.

منابع صهیونیستی می‌افزایند که در نتیجه نگرانی ناشی از احتمال حمله‌های فشرده حزب الله با موشک‌های سنگین به مناطق میرون و صفد و جولان، این مناطق در حالت آماده باش کامل قرار دارند. حزب الله لبنان طی هفته گذشته عکا و نهاریا را به خط مقدم جنگ خود تبدیل کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی می‌افزایند که طی ۲۴ ساعت گذشته حملات متعدد و قدرتمندی از سوی حزب الله لبنان با تعداد زیادی از پهپادهای انتحاری و موشک‌های ضد زره صورت گرفته و منابع ارتش اذعان دارند که تاکنون هیچ واکنش دقیقی به این حملات از سوی رژیم صهیونیستی انجام نشده است.

نظر شما