شناسهٔ خبر: 67291625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرداربافق:

نقش پلیس در ایجاد امنیت ستودنی است

سیدعلی نوروززاده گفت: امنیت شهر مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

صاحب‌خبر -

 سیدعلی نوروززاده  شهرداربافق و اعضای شورای شهر با حضور در ستاد انتظامی بافق ضمن دیدار با فرمانده انتظامی بافق، بر نقش پلیس در ایجاد امنیت تاکید کرد و گفت: امنیت نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در این میان باید از کسانی که با ایثار جان خود، این امنیت را ایجاد می کنند تقدیر کنیم. 

وی بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر میان مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی با همکاری و همدلی طرفین میسر می‌شود.

وی بیان داشت: با وجود روحیه تعامل، پرکار و صادقانه شما در منصب‌های گذشته، مفتخریم که سکان فرماندهی انتظامی این شهر به دست شما سپرده شده است.

شهردار بافق با تاکید بر مردمی بودن نیروی انتظامی عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر آماده همکاری با این ارگان برای تامین امنیت شهروندان است.

رنجبر رئیس شورای شهربافق هم دراین دیدار با آرزوی موفقیت برای فرماندهی انتظامی بافق، گفت: امنیت شهر مرهون تلاش‌های شبانه روزی شما و همکارانتان است و ما قدردان آن هستیم.

در ادامه فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی از یکدیگرجدا نیست و دارای ارتباط تنگانگ بایکدیگر در اجرای طرح‌ها، برگزاری مراسم، رفع سد معبر‌ها و ... است.

سرهنگ یاوری در پایان با اشاره به زمینه‌های همکاری بین دو ارگان، به بیان راهکار‌های تقویت همکاری‌ها پرداخت.

نظر شما