شناسهٔ خبر: 67128507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با هدف امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک

آشنایی ۶۰ فعال گردشگری عمان با خدمات گردشگری سلامت بیمارستان رضوی

جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری کشور عمان با هدف افزایش همکاریهای مشترک با بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حوزه گردشگری سلامت، از این بیمارستان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

بازدید  ۶۰ فعال گردشگری عمان از خدمات گردشگری سلامت بیمارستان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، به گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی؛ با هدف افزایش همکاری‌های مشترک با کشور‌های منطقه و همچنین ورود گردشگران خارجی به مشهد، ۶۰ نفر از دست‌اندرکاران شرکت‌های مسافرتی و فعالان گردشگری عمان برای بازدید از مناطق گردشگری و زیارتی، اقامتی، پزشکی و دیگر خدمات رفاهی مرتبط در خراسان رضوی به ویژه مشهد، به این شهر مقدس مشرف شدند.در این برنامه بازدید، با توجه به ظرفیت بالای بیمارستان رضوی در حوزه گردشگری سلامت، خدمات پزشکی بیمارستان به اعضای این گروه عمانی معرفی شد تا راهکار‌های همکاری‌های مشترک برای ارجاع مستقیم بیماران از این کشور در چارچوب  امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بزودی اجرایی شود.

گروه فعالان گردشگری عمان از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی، همچون بخش پزشکی هسته‌ای، واحد بیماران بین‌الملل (IPD)، کلینیک‌های مختلف و بخش‌های بستری بازدید و از نزدیک با دستاورد‌های این بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت و چگونگی خدمات‌رسانی آن به بیماران، آشنا شدند.  

خراسان رضوی به ویژه مشهد در حوزه گردشگری از جمله گردشگری سلامت بسیار فعال است، اما با وجود پرواز‌های مستقیم از کشور عمان به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، در مجموع جذب گردشگران سلامت از این کشور، محدود بوده است. از این رو بیمارستان رضوی در تلاش است با همکاری گسترده‌تر با فعالان گردشگری بتواند زمینه جذب هر چه بیشتر بیماران بین‌الملل را از عمان فراهم و بر تنوع بازار گردشگری سلامت خود بیفزاید.بیمارستان رضوی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه است بیشترین گردشگر سلامت کشور را در ک سال اخیر جذب کرده است.

نظر شما