شناسهٔ خبر: 67127442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صرفه جویی ۴۵ میلیارد ریالی آتش نشانی نیشابور با بازسازی تجهیزات

بازسازی تجهیزات قدیمی و خارج از چرخه عملیاتی سازمان آتش نشانی نیشابور به کمک یک شرکت دانش بنیان، حدود ۴۵ میلیارد ریال صرفه جویی درپی داشت.

صاحب‌خبر -
صرفه جویی ۴۵ میلیارد ریالی آتش نشانی نیشابور با بازسازی تجهیزات
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با توجه به تاکیدات شهردار نیشابور برای کاهش هزینه ها، تصمیم گرفتیم تا برای تعمیر و بازسازی سه ست کامل تجهیزات امداد و نجات جاده ای، با یکی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی مذاکره کنیم.
 
ابوالفضل اسدی افزود: با درایت جوانان و کارشناسان یک شرکت دانش بنیان در تبریز، هر سه ست تجهیزات امداد و نجات جاده‌ای که کاملا از چرخه عملیاتی خارج شده بود و در ایران هیچ شرکتی قادر به تعمیر آن نبود، با هزینه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون تومان تعمیر و به صورت کامل بازسازی شد.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که با توجه به تحریم‌های موجود، خرید سه ست کامل تجهیزات آلمانی امداد و نجات جاده‌ای حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
 
او با اشاره به اینکه استفاده از این تجهیزات بسیار ضروری در عملیات امداد و نجات جاده ای، همه ساله جان تعداد زیادی از همشهریان و هموطنان را در محدوده نیشابور، نجات داده است، افزود: این اقدام همچنین ضمن جلوگیری از هزینه‌های خرید تجهیزات جدید، صرفه جویی قابل توجهی هم برای این سازمان در پی داشت.
 
اسدی ادامه داد: پس از بازسازی این تجهیزات، تست‌های عملیاتی و فنی توسط کارشناسان و متخصصان آن شرکت دانش بینان بر روی این تجهیزات بازسازی شده، انجام شد و صحت عملکرد آن مورد تایید قرار گرفت.

نظر شما