شناسهٔ خبر: 67127068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس خبر داد:

برگزاري بيست‌ و دومين دوره انتخاب بازنشسته و همسر بازمانده نمونه تامين اجتماعي

صاحب‌خبر -
برگزاري بيست‌ و دومين دوره انتخاب بازنشسته و همسر بازمانده نمونه تامين اجتماعي
خبرگزاری آریا- مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با اعلام برگزاری بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تأمین‌ اجتماعی، از کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش دریافتی آریا در شیراز از اداره روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس، ایرج نادری گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این عزیزان شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

نادری سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تائید مراجع ذی‌صلاح را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه عنوان کرد.
وی افزود: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه برشمرد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه بیستم تیرماه سال جاری فرصت دارند مدارک خود را برای شرکت در فراخوان به حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ارائه دهند و یا با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی(tamin.ir ) نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.
وی افزود:شعب تأمین‌اجتماعی در سراسراستان‌ مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده، نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام و اسامی منتخبین را به اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی ارسال خواهند کرد.

در بیست‌ودومین جشنواره انتخاب بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه تأمین‌اجتماعی مقرر است از 200 نفر از بازنشستگان نمونه در استان‌ها تقدیر شده و از بین آنها 15 نفر به‌عنوان بازنشسته و مستمری‌بگیر نمونه کشوری انتخاب و طی مراسمی با حضور مقامات کشوری تقدیر شوند.از بین نفرات اول برگزیده هر استان، 15 نفر براساس بالاترین امتیاز مکتسبه انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نظر شما