شناسهٔ خبر: 67126096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار اصفهان:

آب دریای عمان تا پایان سال جاری به اصفهان می‌رسد/ فعالیت پیمانکاران در ۲۴ جبهه کاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: برای اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، ۲۰ پیمانکار در ۲۴ جبهه کاری مشغول به کار هستند و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال جاری به پایان برسد.

صاحب‌خبر -

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان اظهار کرد: این طرح در دو فاز طراحی شده است، فاز اول تا سیرجان کرمان است که در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد آن به پایان رسیده است؛ در این طرح قرار بود آب از بخش مازاد خط کرمان به اصفهان برسد که تقریباً آماده شده است.

وی افزود: به لحاظ مباحث مدیریتی و فنی، منتظر اجرای فاز دوم هستیم که از سیرجان تا سیریک (یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان) است و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و اگر مشکلی پیش نیاید تا پایان سال جاری به جمع‌بندی می‌رسد، البته مناقصات آب‌شیرین‌کن انجام شده و دستگاه مربوطه در حال خریداری است و پیشرفت خوبی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای طرح خط انتقال آب دریای عمان به اصفهان، ۲۰ پیمانکار در ۲۴ جبهه کاری مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: این پروژه رکورد بی‌نظیری در اجرا دارد و در مجموع در دو فاز اجرایی شاهد پیشرفت ۵۵ درصدی آن هستیم.

زینلیان تاکید کرد: این پروژه از استان‌های مختلف عبور می‌کند و در مسیر با فرایند آزادسازی روبه‌رو است، اما پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال جاری به پایان برسد.

نظر شما