شناسهٔ خبر: 67124478 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعلام فراخوان پذیرش استادمحور ارشد و دکتری دانشگاه خواجه نصیر

تهران- ایرنا- دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به استناد آیین‌نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی فراخوان پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) به شیوه استادمحور را برای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، متقاضیان پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به شیوه استادمحور از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ باید جهت ثبت‌نام و شرکت در فراخوان، به سامانه گلستان دانشگاه مراجعه کنند.

در فراخوان این دانشگاه آمده است؛ متقاضیان باید پیش از اقدام به ثبت‌نام، اطلاعیه فراخوان، مدارک موردنیاز، نحوه ثبت‌نام الکترونیکی و فهرست رشته-گرایش‌ها (در انتهای فایل آگهی فراخوان) را به دقت مطالعه کنند. همچنین تکمیل، امضا و بارگذاری فرم الف برای ثبت نام ضروری است.

فراخوان پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) برای ورود به مقطع دکتری به شیوه استادمحور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ نیز اعلام شده و متقاضیان باید در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ جهت ثبت‌نام و شرکت در فراخوان، به سامانه گلستان دانشگاه مراجعه کنند.

در این فراخوان آمده: متقاضیان باید پیش از اقدام به ثبت‌نام، اطلاعیه فراخوان، مدارک موردنیاز، نحوه ثبت‌نام الکترونیکی و فهرست رشته-گرایش‌ها (در انتهای فایل آگهی فراخوان) را به دقت مطالعه کنند. تکمیل، امضا و بارگذاری فرم ب برای ثبت‌نام ضروری است.

نظر شما