شناسهٔ خبر: 67122848 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهادت چند کودک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به غزه

حمید محمدطاهری

منابع رسانه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) از شهادت چند کودک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال شهر غزه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شبکه روسیا الیوم در این باره به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد چند فلسطینی در نتیجه بمباران یک خانه پرجمعیت در محله «الشیخ رضوان» در شمال شهر غزه شهید و زخمی شدند.

طبق این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در خیابان «معامل» در محله «الدرج» واقع در مرکز شهر غزه را بمباران کردند.

سازمان دفاع مدنی در نوار غزه در این باره اعلام کرد: تا بدین لحظه پیکرهای هشت شهید از زیر آوار خانه هدف قرار گرفته شده در محله الدرج بیرون کشیده شده است.

طبق گزارش این سازمان، بیشتر شهدا کودک هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه نیز همزمان با حملات توپخانه‌ای به مناطق شرق شهر رفح با تانک‌های خود نیز این منطقه را بمباران کرد.

حملات توپخانه‌ای رژیم اشغالگر همچنین غرب، مرکز و شمال شهر رفح را هدف قرار داد.

همچنین پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک آپارتمان مسکونی در محله الزیتون در شهر غزه را با موشک هدف قرار دادند که منجر به شهادت ده‌ها تن شد.

در عین حال منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در نتیجه بمباران تجمع آنها در مرکز شهر غزه خبر دادند.

طبق گفته این منابع، در این حمله 2 فلسطینی شهید و چهار تن دیگر مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد: پس از حمله دشمن به اطراف مدرسه‌ای در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه، یک شهید و هفت مجروح را به بیمارستان منتقل کردیم.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال اردوگاه «النصیرات» و «المغراقه» در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، ۳۷ هزار و ۱۲۴ فلسطینی شهید و ۸۴ هزار و ۸۱۲ تن دیگر نیز در این حملات زخمی شده‌اند و هزاران قربانی همچنان زیر آوار هستند.

انتهای پیام

نظر شما