شناسهٔ خبر: 67121575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۲ محور در گیلانغرب دچار حریق شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در پی حادثه حریق در شهرستان گیلانغرب، دو محور درگیر حریق شد که بخش‌هایی از آن هنوز اطفا نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم خرداد_ در جمع خبرنگاران پیرامون حریق ایجاد شده در گیلانغرب، اظهار کرد: در پی حریق در شهرستان گیلانغرب، دو محور درگیر حریق شد.

وی افزود: یک محور منطقه «گُردل» یا همان «میاندار» در مرز مشترک میان کرمانشاه و ایلام است و دیگری در حیدریه یا همان گواور رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: به استناد گزارش مدیرکل منابع طبیعی در بخش میاندار، چهار نقطه حریق داشتیم که سه نقطه از آن مهار شده است.

یگانه ادامه داد: یک نقطه دیگر که دچار حریق شد، در مرز مشترک بین استان کرمانشاه و ایلام است، حریق همچنان وجود دارد و به همین علت تیم‌های متعدد هنوز در حال اطفا هستند.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه بارش‌های پراکنده و رگبار، بالگردهایی که در شهرستان پاوه بودند نتوانستند به گیلانغرب بیایند، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، اگر تا صبح امروز در این نقطه اطفا صورت نگیرد بالگردها به گیلانغرب اعزام می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه وجود بالگرد موجب تسریع در اطفا و ذخیره انرژی بیشتر عوامل خواهد شد، گفت: بخش قابل‌توجهی از آتش‌سوزی در گواور باقی‌مانده است که به واسطه وزش بادهای شدید اطفای آن به‌طول انجامید و امیدواریم آن هم با تلاش نیروها به‌زودی مهار شود.

یگانه افزود: به‌محض اینکه هر دو نقطه باقی‌مانده حریق در منطقه اطفا شد، گزارش بعدی اعلام می‌شود.

نظر شما