شناسهٔ خبر: 67120466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار سال گذشته از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ و برای سال جاری نیز حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال شرح نیاز تهیه و اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

«عباس غریبی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: همکاران ما در شرکت پایانه های نفتی با انجام طرح های توسعه ای و تعمیراتی و نگهداری به صورت جهادی در حال فعالیت هستند و این اعتبارات اخذ شده به سرمایه و فعالیت برای شرکت تبدیل می‌شود.

وی افزود: موتور پیشران اقتصاد کشور صنعت نفت است و این صنعت نیاز به مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه و سرمایه گذاری و اعتبارات در بخش های مختلف پایین دستی و بالادستی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش براساس فعالیت‌های تیمی، اقدامات مهمی تحقق پیدا کرد و طی آن سال اعتبارات بسیار خوبی در بخش طرح های توسعه ای، نگهدای، تعمیراتی، خرید و سرمایه ای اخذ شد.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز با همین رویکرد و تخصیص اعتبارات به بخش های مختلف به دنبال تحقق برنامه های سازمانی گام بر می داریم.

غریبی افزود: به منظور نوسازی زیرساخت های صنعتی و ماشین آلات ترابری شرح نیاز به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال تهیه و به هیات مدیره شرکت ملی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: همچنین برای نوسازی اماکن اداری، مهمانسرایی و ورزشی درخواست حدود ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که با تخصیص اتفاقات مثبتی در شرکت انجام می شود.

در جلسه بررسی عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیران و روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی طی 2 روز برگزار خلاصه‌ای از عملکرد یکساله شرکت ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیران و روسای ستادی و روسای مناطق عملیاتی گزارشی از آخرین وضعیت طرح های در حال اجرا و فعالیت های انجام شده در حوزه های توسعه و تعمیرات اساسی و نوسازی تاسیسات و زیر ساخت های صادرات نفت خام اعم از مخازن و اسکله های صادراتی، وضعیت جاری مناطق عملیاتی و همچنین دیگر فعالیت های این شرکت در حوزه‌های HSE، پژوهش، امورفنی، بازرگانی، حقوقی و قراردادها و فعالیت های حوزه عملیات، منابع انسانی، آموزش نیروی انسانی ،مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی و خوردگی فلزات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات پشتیبانی و عملیات عمومی ارائه کردند.

نظر شما