شناسهٔ خبر: 67119977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

طرح‌های توسعه‌ای و تعمیراتی به صورت جهادی در خارگ اجرا می‌شود

بوشهر- مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: پروژه‌های توسعه‌ای، تعمیراتی و نگهداری به صورت جهادی در جزیره خارگ اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح سه‌شنبه در نشست بررسی عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در سال گذشته تمام تلاش‌مان حرکت بر اساس فعالیت‌های تیمی بوده است و با تلاش همه کارکنان اقدامات مهمی تحقق پیدا کرد و طی این سال اعتبارات بسیار خوبی در بخش پروژه‌های توسعه‌ای، نگهداری، تعمیراتی، خرید و سرمایه‌ای اخذ شد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد و برای سال جاری نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و شرح نیازهایی تهیه شده که حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال شرح نیاز تهیه شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به رویکرد این شرکت در سال جاری اشاره کرد و افزود: باید با انجام پروژه‌های توسعه‌ای و تعمیراتی و نگهداری به صورت جهادی کار کنیم و این اعتبارات اخذ شده به سرمایه و فعالیت برای شرکت تبدیل شود.

عباس غریبی ادامه داد: با داشتن نیروی انسانی با انگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه، دارایی و عاملی حیاتی در بقای سازمان این امر محقق خواهد شد و این وظیفه ما را در برطرف کردن مشکلات کارکنان از جمله سقف حقوق و مزایا..... سنگین‌تر می‌کند، هرچند حل مسائل و مشکلات کارکنان مورد تاکید مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز هستند و پیگیرهای خوبی را انجام دادند.

غریبی افزود: موتور پیشران اقتصاد کشور صنعت نفت است و این صنعت نیاز به مدیران متخصص و کارکنان باانگیزه و سرمایه گذاری و اعتبارات در بخش‌های مختلف پایین دستی و بالادستی دارد و امیدواریم در سال جاری با شروع پروژه‌های جدید بتوانیم به‌خوبی از آنچه برعهده‌ی همه ما قرار گرفته است برآییم.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز با همین رویکرد و تخصیص اعتبارات به بخش‌های مختلف گام برداشته شود و با شروع پروژه‌های جدید اتفاقات خوبی رقم بخورد.

غریبی افزود: فقط به بخش‌های فنی و عملیاتی بسنده نشد، برای بخش‌های پشتیبانی و منابع انسانی هم تلاش شد و به منظور نوسازی زیرساخت‌های صنعتی و ماشین آلات ترابری شرح نیاز به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال تهیه شده و به هیأت مدیره شرکت ملی ارسال شده و به منظور نوسازی اماکن اداری، مهمانسرایی و ورزشی هم درخواست اعتباری حدود هشت هزار میلیارد ریال اعتبار داده شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات اتفاقات مثبتی در شرکت انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: در حوزه منابع انسانی به عنوان مهمترین دارایی سازمان، موضوع ساختار سازمانی پیگیری شد و بازنگری ساختار در حال طی شدن مراحل پایانی است و آموزش نیروی انسانی هم به جد در دستور کار داریم.

در این نشست مدیران و رؤسای ستادی و رؤسای مناطق عملیاتی گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های در حال اجرا و فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های توسعه و تعمیرات اساسی و نوسازی تأسیسات و زیر ساخت‌های صادرات نفت خام اعم از مخازن و اسکله‌های صادراتی، وضعیت جاری مناطق عملیاتی و همچنین دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه‌های HSE، پژوهش، امور فنی، بازرگانی، حقوقی و قراردادها و فعالیت‌های حوزه عملیات، منابع انسانی، آموزش نیروی انسانی، مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی و خوردگی فلزات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات پشتیبانی و عملیات عمومی ارائه کردند.

نظر شما