شناسهٔ خبر: 67119628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس هیأت فوتبال استان بوشهر:

زمینه توسعه و رشد فوتبال در استان بوشهر فراهم می‌شود

بوشهر- رییس هیأت فوتبال استان بوشهر گفت: زمینه توسعه و رشد فوتبال در استان بوشهر فراهم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین محتشم دوشنبه‌شب در نشست هیأت فوتبال بخش آب‌پخش با اشاره به اساسنامه فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان بوشهر در زمینه توسعه و رشد فوتبال، اظهار کرد: استعدادیابی و نظارت بر مدارس فوتبال مطابق با قوانین بین المللی و ملی دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: هیأت فوتبال یک مؤسسه غیرانتفاعی است که کار اجرای مسابقات، نظارت بر مسابقات و هماهنگی برای اجرای برنامه‌های فوتبالی را از طریق هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال انجام می‌دهد.

شهرام سلیمی فرد رئیس هیأت فوتبال شهرستان دشتستان نیز آب‌پخش را قطب فوتبال شهرستان دشتستان و استان بوشهر خواند و از پویایی این رشته ورزشی در این بخش ابراز خرسندی کرد.

چینش افراد متخصص در هیأت فوتبال

رئیس جدید هیأت فوتبال آب‌پخش با اشاره به سه فاکتور مدیریت ورزشی، فضای ورزشی، امکانات و تجهیزات ورزشی، نیروی انسانی، اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان بخش و نیز هماهنگی با هیأت شهرستان دشتستان و استان بوشهر در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

عبدالرضا عرب زاده کمک به تهیه امکانات ترمیم و نگه داشت فضاهای ورزشی از طریق اداره ورزش و جوانان را خواستار شد و ادامه داد: با به کارگیری منابع انسانی کارآمد و چینش افراد متخصص در هیأت فوتبال به رشد و توسعه فوتبال در بخش آب‌پخش کمک شود.

ترمیم و نگه داری چمن طبیعی

حمیدرضا بنافی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آب‌پخش با بیان اینکه در کنار هیأت فوتبال حتماً کمک‌هایی را انجام خواهیم داد اظهار داشت: در این راستا ترمیم و نگه داری چمن طبیعی، روشنایی اطراف چمن و پیست دومیدانی اطراف چمن و همچنین تهیه توپ فوتبال و تور دروازه‌ها را در دستور کار داریم و اجرایی خواهد شد و به امید خداوند بزرگ در برگزاری مسابقات رده‌های سنی پایه همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

مراسم از زحمات رئیس قبلی هیأت فوتبال آب‌پخش اکبر ایمان نژاد تقدیر شد و معارفه دکتر عبدالرضا عرب زاده به عنوان رئیس جدید هیأت فوتبال آب‌پخش توسط، امیر حسین محتشم و شهرام سلیمی فرد و با حضور پیشکسوتان، مربیان و مدیران باشگاه‌ها و مدارس فوتبال آب‌پخش انجام شد.

نظر شما