شناسهٔ خبر: 67118226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرداری با زمین‌های تحت مالکیت اشخاص با کاربری آموزشی تهاتر کند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری با زمین‌های تحت مالکیت اشخاص با کاربری آموزشی تهاتر کند

صاحب‌خبر -
شهرداری با زمین‌های تحت مالکیت اشخاص با کاربری آموزشی تهاتر کند
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه دیروز صحن شورا گفت: امروز مردم با تصویب طرح تفصیلی جدید شهر ارومیه با کاربری آموزشی تحت مالکیت اشخاص دچار مشکل شده اند و از این لحاظ ناراضی هستند و بایستی تدابیر لازم اندیشیده شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رفع مشکل مردم در زمینه طرح‌های آموزشی و فضای سبز خاطرنشان کرد: زمین‌هایی که در مالکیت شهرداری ارومیه هستند با قطعه‌هایی که در مالکیت مردم با کاربری آموزشی و در داخل محدوده و ساخت و ساز قرار دارند و کمتر از ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر مربع می‌باشند تهاتر کرده تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.
 
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی گفت: استان‌های موجود که در محوطه کشتارگاه قدیم شهرداری هستند نوسازی شوند و در راستای مقابله با حوادث و اتفاقات طبیعی بعنوان پدافند غیرعامل و اسکان ضروری تبدیل شوند.
 
مرتضی منافی در ادامه سخنانش یادآور شد: از زمین‌های موجود اطراف شهر و محدوده شهر ارومیه که اغلب در کنارگذر‌ها و مکان‌های پرجمعیت بعنوان بازار‌های روز و هفتگی راه اندازی و استفاده کنیم و رفاه شهروندی و کاهش ترافیکی شهر را شاهد باشیم.

نظر شما