شناسهٔ خبر: 67117434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پایان ماراتن لیگ دسته اول/ صعود چادرملو و خیبر به لیگ برتر شب وداع تلخ دریای بابل

هفته پایانی لیگ دسته اول با جشن صعود چادرملو و خیبر خرم آباد به لیگ برتر به پایان رسید. هفته پایانی لیگ دسته اول با جشن صعود چادرملو و خیبر خرم آباد به لیگ برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 1403-1402 امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته سی‌وچهارم و پایانی بسته شد که نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

نفت مسجدسلیمان 2 - خوشه طلایی ساوه صفر

شهر راز شیراز یک - خیبر خرم‌آباد یک

آریو اسلامشهر صفر - استقلال آبی‌پوش ملاثانی صفر

مس شهر بابک 2 - شاهین بندر عامری یک

مس سونگون ورزقان یک - مس کرمان یک

داماش گیلان 2 - سایپای تهران 2

پارس جنوبی جم صفر - فجر سپاسی شیراز ۲

چادرملوی اردکان یک - دریا کاسپین بابل صفر

نفت و گاز گچساران 3 - شهرداری آستارا صفر

شاگردان محمدرضا مهاجری در تیم خیبر خرم‌آباد که پیش‌تر جشن صعود به لیگ برتر را گرفته و به مقام قهرمانی لیگ یک دست یافته بودند، 77 امتیازی شدند و جام قهرمانی لیگ دسته اول را دریافت کردند. چادرملوی اردکان نیز با 73 امتیاز و ایستادن در رتبه دوم جدول به لیگ برتر راه یافت.

فجر سپاسی شیراز با وجود غلبه بر پارس جنوبی، با 73 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و از صعود بازماند. فجری‌ها در دو بازی رفت و برگشت مقابل چادرملو شکست خوردند و به همین دلیل، برای دومین سال متوالی نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند.

در رقابت تیم‌های در خطر سقوط نیز داماش گیلان با تساوی مقابل سایپا، از سقوط گریخت و با 32 امتیاز، در رتبه پانزدهم جای گرفت. دریا کاسپین اما مغلوب چادرملو شد و با 31 امتیاز، لیگ یک را در رده شانزدهم به پایان رساند تا به لیگ دسته دوم سقوط کند. خوشه طلایی ساوه و شاهین بندر عامری پیش‌تر به لیگ دو سقوط کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما