شناسهٔ خبر: 67114525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم آمادگی راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی برای تسهیل در تردد زائرین اربعین

مجموعه راه و شهرسازی باید درتمامی بخشها برای سفر‌های اربعین آمادگی کامل داشته باشد.

صاحب‌خبر -

لزوم آمادگی راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی برای تسهیل در تردد زائرین اربعین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی درجلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: بازدید و ساماندهی زیر ساختهای مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی در استان در اولویت بوده و این مسئله با جدیت پیگیری می‌شود.

رسول عطائی افزود: اجرای طرحهای ایمن سازی مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی یکی دیگر از مسائل مهم و قابل توجه است که این امر اهتمام همه جانبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را می‌طلبد.

عطائی اظهارکرد: یکی دیگر از بخشهای مهم در سفر‌های اربعین برقراری پرواز‌های اربعین است که این امر نیز باید در صدر اولویتهای فرودگاههای استان باشد.

وی افزود: فعال سازی شعبه‌های بانکی سیار و ثابت بانک مسکن در مسیر‌های تردد زائران اربعین حسینی و برپایی موکب‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران از مسائل مورد پیگیری بوده و بر اجرای آنها اهتمام ویژه وجود دارد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی تأکید کرد: تمام موارد مطرح شده در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی باید توسط دستگاههای مرتبط اجرایی و گزارشهای این موارد نیز ارائه شود.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان نظرها و پیشنهادهای خود درخصوص آماده سازی زیر ساختهای لازم برای سفر‌های اربعین پرداختند.

نظر شما