شناسهٔ خبر: 66303880 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی نصب شده است.

صاحب‌خبر -

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

نظر شما