شناسهٔ خبر: 67114474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارش‌های رگباری آسمان شیراز را فراگرفت

مدیرکل هواشناسی فارس از بارش‌های رگباری شدید از بعد از ظهر امروز در مناطق غربی، شمالی، جنوبی و مرکزی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود حقیقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به گذر امواج ناپایدار بر فراز استان اظهارداشت: بارش‌های رگباری بهاری بصورت نقطه‌ای از بعدازظهر امروز در نقاط مختلف استان آغاز شده است و مناطق غربی، شمالی، جنوبی و مرکزی استان را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه برای امروز هشدار زرد هواشناسی صادر شده است، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ است و برای فردا سه‌شنبه 22 خردادماه مناطق شمالی، مرکزی و شرق استان به ویژه شهرستان‌های ایزدخواست، آباده،‌ اقلید، بوانات و سرچهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی همچنین ادامه داد: برای روز چهارشنبه 23 خردادماه نیز این سامانه در نیمه شرقی استان فعال است که می‌تواند همراه روان‌آب و سیلاب باشد و برخورد صاعقه هم دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی فارس از شهروندان خواست تا مراقب روان‌آب‌ها، سیلاب‌ها و برخورد صاعقه باشند و همچنین از ورود سامانه وزش باد شدید به استان از اواخر وقت سه‌شنبه، 22 خردادماه خبر داد و گفت:‌ این سامانه تا پنج‌شنبه در استان فارس فعالیت خواهد داشت که بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جنوب غربی درگیر این سامانه خواهند بود و احتمال بروز خسارت هم وجود دارد.

انتهای پیام/424

نظر شما