شناسهٔ خبر: 67535175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صدور ۲۴۰۲ شماره مستخدم برای استان یزد در دولت سیزدهم

حمید رضا دهقان

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به وضعیت استخدامی در استان یزد، گفت: در سه سال گذشته برای دو هزار و ۴۰۲ نفر از کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی شماره مستخدم صادر شده است.

صاحب‌خبر -

«جلال عرب خردمند» با بیان این خبر اظهار کرد: شماره مستخدم برای کارکنان دولت بر اساس فرایندهای موجود در سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی و شامل افراد جدید استخدام شده به صورت پیمانی و قرارداد کارمعین، تبدیل وضعیت‌ها اعم از رسمی، آزمایشی و رسمی قطعی یا تبدیل وضعیت ایثارگران و نیز بر اساس آرای قطعی دیوان عدالت اداری صورت گرفته است.

وی افزود: طی سه سال گذشته ۶۹  شماره مستخدم برای جذب و بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی صادر شده است.

معاون سازمان مدیریت استان بیان کرد: این افراد با توجه به مجوزهای صادرشده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و براساس تایید صلاحیت هیات جذب وزات علوم بعنوان هیات علمی در دانشگاه‌های استان بغیر از دانشگاه علوم پزشکی بکارگیری شده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای شفافیت و رعایت عدالت در پرداخت‌ها و ایجاد انضباط مالی بر اساس تکالیف قانونی، ثبت، بروزرسانی اطلاعات کارکنان ۹۶ دستگاه‌های اجرایی استان یزد در قالب پایگاه اطلاعات کارکنان دولت و سامانه‌های ثبت حقوق و مزایا و سامانه  اطلاعات پرداخت صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت یزد، عرب خردمند در پایان خاطرنشان کرد: شایسته محوری و استخدام افراد بر مبنای آزمون در قالب برگزاری و نظارت بر سه آزمون مشترک فراگیر و آزمون‌های اختصاصی از مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در جذب و استخدام افراد به بدنه دولت بوده که به خوبی نیز محقق شده است.

انتهای پیام

نظر شما