شناسهٔ خبر: 67112976 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

آشنایی با انواع دوربین مداربسته کوچک

در این مطلب، قصد داریم درباره ویژگی‌ها و انواع دوربین‌های مداربسته کوچک موجود در بازار صحبت کنیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا دوربین مداربسته کوچک نوع دوربین مداربسته بیسیم است که با نام دوربین مداربسته مخفی نیز شناخته می‌شود و استفاده از آن به اخذ مجوز قانونی نیاز دارد. این نوع دوربین‌های مداربسته دارای مدل‌های گوناگونی هستند و برای نصب در موقعیت‌هایی کاربرد دارند که به نظارت مخفیانه و امنیتی نیاز باشد. قبل از خرید دوربین‌های مداربسته کوچک، بهتر است با مدل‌های مختلف این محصول و مشخصات هر یک از آن‌ها به‌خوبی آشنا شوید تا براساس نیاز خود، مناسب‌ترین دوربین را خریداری کنید. در این مطلب، قصد داریم درباره ویژگی‌ها و انواع دوربین‌های مداربسته کوچک موجود در بازار صحبت کنیم.

دوربین مداربسته کوچک چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟

این نوع دوربین مداربسته، به‌عنوان یک دوربین بی‌سیم کوچک از پرکاربردترین محصولات امنیتی موجود در بازار است و به‌دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد طرفداران بسیار زیادی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته کوچک می‌توان به مواردی مانند برخورداری از فناوری تصویربرداری پیشرفته، قابلیت نصب آسان به دلیل اندازه کوچک، کیفیت بالای تصویر، اتصال بی‌سیم و قابلیت‌های هوشمند اشاره کرد.

دوربین مداربسته کوچک برای نصب در داخل یا خارج از خانه، نصب در مکان‌های تجاری برای نظارت بر انبارها و صندوق‌های پول، نصب در مهدکودک‌ها و مدارس، نصب در محیط‌زیست و حیاط وحش، نصب در قسمت‌های داخلی و خارجی خودرو، استفاده به‌عنوان دوربین دنده‌عقب خودرو و دوربین ثبت عکس‌های ورزشی و تحت‌نظر داشتن حیوانات خانگی کاربرد دارد. امکان نصب در نقاط مهم و استراتژیک، جلوگیری از انجام تخلفات، پیشگیری از سرقت، دسترسی راحت به تصاویر زنده و ضبط‌شده مکان‌های مختلف از طریق برنامه‌های موبایل، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری زیاد، طراحی بی‌سیم و عدم نیاز به کابل‌کشی نیز از مزایای دوربین‌های مداربسته کوچک محسوب می‌شوند.

آشنایی با انواع دوربین مداربسته کوچک

معرفی چند مورد از پرفروش‌ترین انواع دوربین‌های مداربسته کوچک

به تمام افرادی که قصد خرید دوربین مداربسته مخفی و کوچک را برای نصب در مکان‌های مختلف دارند، توصیه می‌شود که قبل از هرگونه اقدام برای خرید این محصول، به‌خوبی با انواع مختلف آن آشنا شوند. در ادامه، تعدادی از پرفروش‌ترین مدل‌های دوربین‌های مداربسته کوچک را به همراه مشخصات آن‌ها معرفی کرده‌ایم:

دوربین مداربسته فلتی بی‌سیم 4K

دوربین مداربسته فلتی بی‌سیم 4k یا flat camera یک نوع دوربین مداربسته کوچک پیشرفته است به‌دلیل اندازه کوچکش، به‌راحتی بعد از نصب در مکان موردنظر، از دید همه مخفی می‌ماند. این نوع دوربین نظارتی قابلیت دید در شب دارد و در کم‌نورترین شرایط، واضح‌ترین تصاویر را ضبط می‌کند. از ویژگی‌های دیگر دوربین فلتی بی‌سیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن سنسورهای تشخیص حرکت پرقدرت

ضبط تصاویر بلافاصله بعد از تشخیص حرکت توسط سنسورها

امکان اتصال به گوشی هوشمند و ارسال اعلان هشدار به گوشی

برخورداری از قابلیت ذخیره‌سازی ابری و عدم نیاز به حافظه داخلی

داشتن میکروفون داخلی برای ضبط صدا

نگهداری شارژ به مدت ۵ ساعت

ضبط تصاویر باکیفیت و وضوح 4K

پشتیبانی از رم با ظرفیت ۶۴ گیگابایت

مزایای دوربین مداربسته کوچک فلتی بی‌سیم 4K نیز عبارت‌اند از: بی‌سیم بودن و آزادی حرکت، نصب سریع و استفاده آسان و طراحی فلتی نامحسوس و کوچک.

دوربین پریزی

یکی از جدیدترین مدل‌های دوربین مداربسته کوچک و بیسیم که با قرار دادن یک رم در داخل آن و اتصالش به wifi شروع به کار می‌کند، دوربین پریزی یا power socket with camera است‌. این دوربین شباهت زیادی به پریزهای معمولی دارد و درست مانند آن‌ها روی دیوار نصب می‌شود. نکته‌ای که قبل از نصب این نوع دوربین مخفی باید موردتوجه قرار بگیرد، قرار دادن حافظه ۶۴ گیگابایتی در داخل آن است. با کمک دوربین‌های پریزی می‌توان محیط اطراف آن را تا ۲۰ متر تحت نظارت قرار داد. از ویژگی‌های دوربین‌های پریزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سازگاری با سیستم‌عامل‌های ios و android

ضبط تصاویر با کیفیت 4K

پشتیبانی از حافظه MicroSD با ۶۴ گیگابایت فضا

قابلیت استفاده از دوربین مخفی به‌عنوان یک پریز معمولی برق

امکان مشاهده آنلاین تصاویر دوربین از راه دور با گوشی هوشمند

امکان کنترل کامل روی دوربین با استفاده از برنامه گوشی هوشمند

زاویه دید تصاویر اطراف با ۱۲۰ درجه

برخورداری از میکروفون داخلی برای ضبط صدا

انجام فیلم‌برداری و عکاسی نامحدود بدون محدودیت زمانی

این نوع دوربین مداربسته کوچک به باتری داخلی نیاز ندارد؛ زیرا می‌توان آن را به برق شهری متصل کرد و به‌عنوان پریز برق مورداستفاده قرار داد.

آشنایی با انواع دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته دکمه‌ای

همان‌طورکه از نام این نوع دوربین مداربسته کوچک مشخص است، آن را به‌عنوان یکی از دکمه‌های لباس در جای خود نصب می‌کنند تا ضبط مخفیانه تصاویر اطراف را به همراه صدا با بهترین کیفیت انجام دهد. دوربین دکمه‌ای یا button camera با داشتن یک باتری داخلی لیتیومی قادر است بعد از فشردن دکمه به مدت ۹۰ دقیقه فیلم ضبط کند. این دوربین مخفی بیشتر برای ثبت فیلم و عکس در مسابقات ورزشی کاربرد دارد. برای شارژ کردن دوربین دکمه و انتقال اطلاعات آن به گوشی یا کامپیوتر از کابل USB مینی استفاده می‌شود.

دوربین مداربسته مکعبی سیم‌کارتی Ubox

دوربین مکعبی سیم‌کارتی Ubox یا ubox mini cube camera with sim card نیز از پرطرفدارترین دوربین‌های مداربسته کوچک است که قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از: ضبط تصاویر با کیفیت بالا، قابلیت دید در شب، داشتن زاویه دید ۱۲۰ درجه، داشتن باتری داخلی با قابلیت نگهداری شارژ به مدت ۲۰ ساعت، داشتن میکروفون، بلندگو و رم ۱۲۸ گیگابایتی، سازگاری با سیم‌کارت، ارسال اعلان‌های هوشمند با سنسورهای حرکتی، نصب آسان و...

دوربین مداربسته ریموتی

یکی از انواع پرفروش دوربین مداربسته کوچک موجود در بازار، دوربین ریموتی یا Car remote control with camera است که برای استفاده در ریموت خودرو کاربرد دارد. از ویژگی‌های مهم دوربین ریموتی می‌توان به کیفیت تصویر، لنز پیشرفته 4K، میکروفون داخلی برای ضبط صدا، باتری داخلی لیتیومی با قابلیت یک ساعت و نیم کار کردن، داشتن قابلیت دید در شب، پشتیبانی از رم ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های ضبط‌شده توسط این دوربین مداربسته باید دوربین را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

آشنایی با انواع دوربین مداربسته کوچک

خرید آنلاین دوربین مداربسته کوچک از فروشگاه اینترنتی دوربین وای فای

در این مطلب، راجع‌به ویژگی‌ها و کاربردهای یکی از پرطرفدارترین محصولات امنیتی موجود در بازار یعنی دوربین مداربسته کوچک یا مخفی صحبت کردیم و توضیح دادیم که دوربین‌های مداربسته کوچک در مدل‌های فلتی بی‌سیم 4K، فلشی سیم‌کارت‌خور، دوربین پریزی، دکمه‌ای، مکعبی سیم‌کارتی Ubox و ریموتی از پرفروش‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شوند.

برای خرید این دوربین‌ها با قیمت مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به فروشگاه اینترنتی دوربین وای فای مراجعه کنید. این فروشگاه معتبر با داشتن ۱۰ سال سابقه درخشان و با ارائه مشاوره شبانه‌روزی و پشتیبانی حرفه‌ای توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.

برچسب ها: دوربین مداربسته, دوربین کوچک, خرید دوربین بیسیم, خرید دوربین پریزی

نظر شما