شناسهٔ خبر: 67112336 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ادامه تجمعات ضدصهیونیستی در ترکیه

گروهی از شهروندان ترکیه‌ای با تجمع در منطقه اوسکودار، به جنایات اخیر اسرائیل در غزه اعتراض کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شرکت‌کنندگان در این تجمع که توسط بنیاد عاشقان پیامبر(ص) و پلتفرم قدس آزاد برگزار شد، پلاکاردهایی با عبارت‌های"بچه‌های غزه، تنها نیستند"، "شکوه غزه، امت را زنده می‌کند"، "بیت‌المقدس پایتخت جهان اسلام است"، "برای غزه صدایت را بلند کن و بگو اشغال را متوقف کنید"، "وجدان بشری، صهیونیسم را شکست خواهد داد" در دست داشتند.

تظاهرات کنندگان با سردادن تکبیر و شعارهای «آزادی فلسطین از رودخانه تا دریا»، «آزادی فلسطین با مقاومت خواهد آمد»، «درود بر حماس، ادامه مقاومت» و «اسرائیل قاتل، از فلسطین خارج شو» در میدان اسکودار حاضر شدند.
 
محمد ایشین، معاون رئیس حزب هداپار در این برنامه که با تلاوت قرآن کریم آغاز شد، گفت که 40 هزار غیرنظامی بی‌گناه بیش از 8 ماه است که در غزه جان خود را از دست داده‌اند.

ایشین با اشاره به وجود زنان، کودکان و نوزادان در میان جان‌باختگان گفت: در روز گذشته حدود 300 نفر در کمپ آوارگان نصیرات غزه قتل‌عام شدند.
 
دکتر عمر فاروق آیدغان که بیانیه مطبوعاتی را از طرف بنیاد عاشقان پیامبر(ص) و پلتفرم قدس آزاد قرائت کرد، گفت: نسل‌کشی غزه که پس از طوفان‌الاقصی آغاز شد، 8 ماه است که ادامه دارد.
 
آیدغان گفت: افزایش موضع‌گیری‌ها علیه صهیونیسم در تریبون‌های مختلف به‌ویژه تظاهرات در دانشگاه‌ها، باعث نگرانی صهیونیست‌ها و همدستان آنها شده است.
 
این برنامه با دعا برای فلسطینیان جان باخته غزه به پایان رسید.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما