شناسهٔ خبر: 67112043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار لرستان:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت در انتخابات

استاندار لرستان گفت: باید از همه ظرفیت‌هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود در انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تأکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود در انتخابات پیش رو استفاده کنیم، گفت: راهبرد رهبر معظم انقلاب، مشارکت و حفظ استمرار خدمت است و این راهبرد اساسی ما خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جهموری در کشور افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود که آحاد جامعه حتی در روستا‌های دورافتاده از روند برگزاری انتخابات در کشور آگاه شوند.

استاندار با اشاره به اینکه همه کارکنان دولت و وفاداران به این نظام می‌توانند در مسیر تبیین جریان فکری شهید رئیسی گام بردارند، اظهارداشت: لازم است برنامه‌ای از سوی رسانه ملی برای لرستان ارائه شود.

ابوطالب شفقت با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها موظف هستند دستاورد‌های دولت در استان را تا فرصت باقی‌مانده تا انتخابات تبیین کنند، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید بخشی از کار را که قابلیت هنرنمایی دارد در استان انجام و در اختیار مردم قرار دهد.

یاوری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان هم از آمادگی استان برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: حدود هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی در شهر‌ها و روستا‌ها برای جمع آوری آرا مردم در نظر گرفته شده است.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می شود.

<div id="video-display-embed-code_11203351"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4256300/11203351?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما