شناسهٔ خبر: 67112016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازدید سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان و رئیس اداره ورزش و جوانان از سد بافت

سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت و سرپرست جدید هیئت قایقرانی این سهرستان، مدیر سد بافت و رئیس هیئت بازی‌های روستایی و عشایری بافت از سد بافت بازدید کردند. سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت و سرپرست جدید هیئت قایقرانی این سهرستان، مدیر سد بافت و رئیس هیئت بازی‌های روستایی و عشایری بافت از سد بافت بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان امروز از سد بافت برای اجرای برنامه‌های این ورزش بازدید کرد.
او که با همراهی پوریا جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت، مجید سلطانی‌نژاد سرپرست جدید هیئت قایقرانی این شهرستان و رضا علیخانی رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی بافت از سد بازدید می‌کرد با مهرابی رئیس سد بافت نیز دیدار کرد.
سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان در این بازدید گفت: امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا فضا برای تمرین و برگزاری مسابقات قایقرانی در سد‌ها فراهم شود.
امیرخسروی افزود: رئیس فدراسیون قایقرانی نیز درخواست‌های مکرری از وزارت محترم نیرو مبنی بر اینکه اجازه فعالیت به قایقرانان دهند، داشته‌اند و بار‌ها عنوان کرده‌اند که ورزش قایقرانی؛ قایق موتوری، تزریق روغن و بنزین به آب و آلوده کردن آب نیست و حقیقتا قایقرانی یعنی توان خود فرد برای به حرکت درآوردن قایق.
او اضافه کرد: از آقای دکتر جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان بافت قدردانی می‌کنم که همکاری تام با هیئت قایقرانی داشته‌اند و حتی به ما اعلام کردند از استخر بافت می‌توانیم برای تمرین استفاده کنیم.
سرپرست هیئت قایقرانی استان کرمان در ادامه توضیح داد: آقای دکتر پاریزی مدیرکل ورزش استان کرمان، حامی و پشتیبان قایقرانی استان هستند و با حمایت ایشان با قدرت پیش می‌رویم تا برای این ورزش، راهگشایی کنیم.
امیرخسروی در پایان گفت: شهرستان بافت سد آهوییه را نیز دارد و از ظرفیت این سد هم برای توسعه ورزش قایقرانی بهره خواهیم برد.
برپایه این گزارش؛ سد شهرستان بافت، سدی خاکی در ۴ کیلومتری شمال شرقی شهر بافت است. گنجایش دریاچه این سد ۴۰ میلیون مترمکعب است.
انتهای پیام

نظر شما