شناسهٔ خبر: 67111372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آتش‌سوزی یک کارخانه تولید لاستیک در جاده شهریار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک کارخانه تولید لاستیک در جاده شهریار خبر داد و گفت: در این حادثه چند نفر دچار مشکلات تنفسی و سوختگی سطحی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۵۱ دقیقه ظهر امروز _دوشنبه بیست و یکم خرداد_ یک مورد آتش سوزی در یک کارخانه تولید لاستیک در جاده شهریار اعلام شد که این محل خارج از محدوده استحفاظی شهر تهران است اما ۲ ایستگاه کمکی از تهران به محل اعزام شد.

وی افزود: در یک کارخانه که لاستیک دوچرخه و موتور تولید می‌کرد، قسمت انبار که یک فضای حدود یک هزار متری است، حدود ۳۰۰ متر آن دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی متصاعد می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه لاستیک بسیار قابل اشتعال است و آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود، ادامه داد: آتش نشانان سعیدآباد شهریار هم در محل حضور داشتند و عملیات اطفا و عملیات جداسازی محل آتش و محلی که هنوز دچار آتش نشده بود، آغاز شد.

ملکی با بیان اینکه از گسترش آتش جلوگیری شد، افزود: آتش کنترل شد و چند نفر دچار مصدومیت شدند که بیشتر مشکلات تنفسی به دلیل دود غلیظ بود و چند نفر هم دچار سوختگی سطحی شدند که تحویل اورژانس شدند.

وی عنوان کرد: ساعت ۱۴:۲۸ دقیقه بعد از اینکه عملیات اطفا به پایان رسید، آتش نشانان تهران ادامه عملیات را برای لکه گیری به آتش نشانان سعیدآباد تحویل دادند و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

منبع: فارس

نظر شما