شناسهٔ خبر: 67515851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مطالبه‌ای که بعد از ۲۰ سال در دولت شهید رئیسی محقق شد

سند مالکیت واحدهای مسکونی و تجاری جزیره شیف بوشهر بعد از ۲۰ سال صادر و با حضور استاندار بوشهر ۱۰۰ فقره از این اسناد به مردم این جزیره تحویل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده عصر امروز_ پنجشنبه چهاردهم تیر_ در آئین واگذاری و تحویل ۱۰۰ فقره سند مالکیت واحدهای مسکونی و تجاری مردم جزیره شیف بوشهر در مسجد خاتم‌الانبیاء (ص) اهل تسنن این جزیره، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رسیدگی به مشکلات روستاها و مطالبات مهم مردم بود.

وی با اظهار خرسندی در صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی و تجاری جزیره شیف با همراهی رئیس کل دادگستری و تلاش مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر، افزود: این مطالبه مهم مردم جزیره شیف پس از ۲۰ سال امروز محقق شد و اسناد تک برگ واحدهای مختلف مسکونی و تجاری مردم این روستا صادر و تحویل شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت و خدمات‌رسانی تا آخرین لحظه در این دولت ادامه دارد، بیان کرد: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری وظیفه دارند با دقت مطالبات مردم را پیگیری کنند.

محمدی‌زاده از اتحاد و وحدت مثال‌زدنی مردم جزیره شیف قدردانی کرد و افزود: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی خدمات ارزنده و ویژه‌ای به مردم روستای شیف بوشهر ارائه شد که از تلاش فرماندار و بخشدار مرکزی بوشهر و شورای اسلامی جزیره شیف در پیگیری مطالبات مردم این روستا قدردانی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در نقاط مختلف استان، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در پانزدهم تیر یک ضرورت است چراکه با مشارکت گسترده در این عرصه تمام اهداف دشمنان ناکام می‌شود.

استاندار بوشهر انتخابات را یکی از عرصه‌های مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انتخابات نقش مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند و در پانزدهم تیر، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود.

محمدی‌زاده با قدردانی از برادران و خواهران اهل تسنن استان بوشهر که نماد اتحاد و همدلی هستند گفت: همواره مردم اهل تسنن استان از جمله مردم جزیره شیف در دفاع از نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور دارند که مورد ستایش و قدردانی است.

منبع: فارس

نظر شما