شناسهٔ خبر: 67109943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز پيش ثبت‌نام پايه هفتم مدارس شاهد استان اصفهان از 23 خردادماه

صاحب‌خبر -
آغاز پيش ثبت‌نام پايه هفتم مدارس شاهد استان اصفهان از 23 خردادماه
خبرگزاری آریا-رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از آغاز فرایند پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد برای پایه هفتم (دوره اول متوسطه) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا در اصفهان، مرضیه ذاکری، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران این اداره، از آغاز فرایند پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد برای پایه هفتم (دوره اول متوسطه) خبر داد.
ذاکری اظهار کرد: دانش‌آموزان واجد شرایط می‌توانند از تاریخ 23خردادماه تا دهم تیرماه به‌صورت الکترونیکی از طریق اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نسبت به‌پیش ثبت‌نام خود در مدارس شاهد اقدام کنند.
وی در ادامه افزود: ثبت‌نام میان‌پایه‌های مدارس شاهد در تمامی دوره‌های تحصیلی نیز از اول تا دهم مردادماه انجام خواهد شد.
ذاکری با بیان اینکه ثبت‌نام در مدارس شاهد به‌صورت الکترونیکی و از طریق درگاه my.medu.ir انجام می‌شود، گفت: پس از اتمام مراحل پیش ثبت‌نام، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کنند، برای تکمیل مدارک و فرم‌های موردنیاز به مدرسه دعوت خواهند شد.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: مدیران مدارس شاهد با هماهنگی‌های لازم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستادهای اجرایی شاهد در سطوح شهرستان، مناطق و نواحی، شرایط ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان طرح شاهد را فراهم می‌کنند.
ذاکری در پایان گفت: مدیران مدارس شاهد در تمامی دوره‌های تحصیلی موظف به اجرای سنجش آغازین، برگزاری دوره‌های پیش‌نیاز و مهارت‌آموزی و همچنین رعایت شیوه‌نامه برنامه هفتگی مدارس شاهد هستند.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن اطلاع‌رسانی این خبر، از کلیه دانش‌آموزان واجد شرایط دعوت می‌کند تا نسبت به‌پیش ثبت‌نام در مدارس شاهد اقدام کنند.

نظر شما