شناسهٔ خبر: 67109700 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جلسات مفاهیم و تفسیر استاد قرائتی به صورت آنلاین پخش می‌شود

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی گفت: جلسات تفسیر قرآن کریم حجت‌الاسلام و المسلمین استاد محسن قرائتی به صورت آنلاین هر هفته روزهای پنج شنبه از کانال آپارات مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان با اعلام این خبر گفت: مجموعه‌ای از فایل‌های ویدئویی استاد محسن قرائتی مفسر قرآن کریم که در سومین مرحله طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» در اختیار شرکت کنندگان طرح قرار می‌گیرد؛ این فایل‌های آموزشی با هدف ایجاد و تقویت جامعه قرآنی و آشنایی مردم با تفسیر و مفاهیم قرآنی، از کانال آپارات مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی به آدرس https://www.aparat.com/quran_aqr/live هر هفته روزهای پنج شنبه ساعت 10:30 در دسترس عموم علاقه‌مندان به معارف قرآنی قرار می‌گیرد.  
مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی اظهار کرد: اولین جلسه تفسیر استاد قرائتی شامل درس یک از حزب اول قرآن کریم روز پنج شنبه مصادف با 17 خرداد از کانال آپارات مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی پخش شد که استقبال خوب علاقه‌مندان را به همراه داشت. 
وی با بیان اینکه تفسیر و تدبر سومین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» است، افزود: این طرح ملی با همکاری مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه ایران اسلامی از جمله اعتاب مقدسه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، حضرت شاهچراغ(ع)، حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی بقاع و امامزاده‌ها و دو مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از تیرماه سال 1400 در حال برگزاری است .  
به گفته میریان، مرحله آموزشی تفسیر و تدبر طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» با استقبال خوب قرآن آموزان در حال برگزاری است که در سال 1402، 53 کلاس آموزشی برگزار شد و 800 نفر از آموزشهای تفسیری این طرح بهره‌مند شدند.

نظر شما