شناسهٔ خبر: 67108378 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کلاهبرداری از فروشندگان دارو در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک کلاهبردار ۸۰۰ میلیون تومانی با اقدامات پلیسی و تخصصی پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد.

صاحب‌خبر -

کلاهبرداری از فروشندگان دارو در شهرری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری با این عنوان که متهم با استفاده از چک‌های بلاصاحب اقدام به خرید اقلام دارویی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان از فروشنده‌های دارویی کرده و متواری شده است، پیگری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های اطراف بدست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با بدست آوردن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، تیم عملیات پلیس آگاهی در یک عملیات پلیسی و منسجم متهم را دستگیر و به همراه اقلام دارویی مکشوفه به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما