شناسهٔ خبر: 67107760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۷ واحد عطاری متخلف در کرمانشاه پلمب شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه گفت: در راستای اجرای طرح ۲ روزه نظارت بر عطاری‌های شهر کرمانشاه ۲۷ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرزاد آزادی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در طرح نظارت بر صنوف عطاری، ۱۲۰ مورد از واحدهای مربوط به این صنف و گیاهان دارویی بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: در بازدید از این تعداد واحدهای عطاری هشت هزار و ۴۲۹ حبه قرص غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۳۵۰ سی سی شربت مخدر کشف و جمع آوری شد.

رییس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه افزود: علاوه بر این از این واحدها مقداری مواد مخدر از نوع تریاک، ۱۱۱ عدد وافور و متعلقات آن و تعدادی سیگار حامل مواد مخدر و محصولات غیرمجاز دیگر نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ آزادی یادآور شد: در بازدیدهای صورت گرفته ۲۷ واحد صنفی متخلف نیز که به تذکرات قبلی بی توجه بودند، پلمب، برای ۳۵ واحد اخطار پلمب صادر و از صاحبان ۲۱ واحد نیز تعهد کتبی دریافت شد.

وی با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با متخلفان و سوداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر برای جولان آنان امن نیست، از شهروندان خواست در زمینه فعالیت مجرمانه افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش داروهای غیرمجاز نشانه گرفته اند، از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاعات خود را ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، متاسفانه مصرف برخی داروها و تبلیغ گسترده آن در فضای مجازی و نیز در برخی عطاری ها موجب ازدیاد مصرف آنها شده است، قرص های مذکور که تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون که توسط عوامل سودجو در جامعه در حال فروش و توزیع است به دلیل آغشته بودن به متامتفتامین یا همان شیشه به شدت اعتیاد آور است و اثرات جبران ناپذیری را در روح و روان و جسم فرد مصرف کننده می گذارد که نیاز است خانواده ها درباره آثار و تبعات مخرب مصرف اینگونه قرص ها مراقب فرزندان خود باشند.

نظر شما