شناسهٔ خبر: 67106398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفت طرح عمران شهری اردستان در دست اجراست

کاشان- ایرنا- شهردار اردستان گفت: هفت طرح عمرانی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهر درحال اجراست.

صاحب‌خبر -

معین مهدانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل بازسازی و بهسازی پارک‌های بوستان، شهدای گمنام شهرداری و محله‌ای، آسفالت معابر، موزاییک فرش پیاده‌رو و پارک سوار اردستان بوده و امید است تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه طرح های مذکور از محل اعتبارات شهرداری در حال اجراست، بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات تلاش می‌شود کارها بر مبنای ضرورت و با اولویت‌بندی نیاز شهروندان و ایجاد نشاط انجام شود.
مهدانیان گفت: بهسازی و ایجاد روشنایی بوستان‌ها، نصب وسایل بازی استاندارد کودکان و جمع آوری وسایل غیر استاندارد و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته نیز توسط شهرداری اردستان در دست اقدام است.
وی با اشاره به تصویب بودجه ۷۰۰ میلیارد ریالی سال جاری شهرداری اردستان، افزود: آبادانی محله‌های مختلف شهر و بهسازی بافت فرسوده نیز در اولویت کار شهرداری است.
شهردار اردستان اظهار کرد: پروژه پارک سوار با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال تکمیل است و تا ۲ ماه آینده به پایان می رسد که با راه‌اندازی آن مشکل حمل و نقل مسافران برون و درون شهری برطرف خواهد شد.
مهدانیان اضافه کرد: یک دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی برای استفاده در معابر و یک دستگاه کامیونت برای حمل مکانیزه زباله امسال در اختیار شهرداری اردستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد زباله در این شهر بطور مکانیزه، جمع آوری و طرح تفکیک زباله از در منزل اجرا می شود، خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو دیگر برای شهرداری در حال تامین است.
مهدانیان با بیان اینکه پس از ۳۶ سال انتظار، توافق احداث باند دوم خیابان وسط شهرک کاوه حد فاصل میدان امام حسن (ع) تا مقابل آتش نشانی با معارضان امضا شد، تصریح کرد: این توافقنامه بطور تهاتری انجام شد و طبق آن ۱۰ هزار متر زمین آزادسازی و مشکل تردد در این منطقه برطرف می‌شود.
شهر ۱۶ هزار نفری اردستان با وسعت ۶۷۰ هکتار در ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ اصفهان است.

نظر شما