شناسهٔ خبر: 67103517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رضایت خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای عضو فرزندشان

خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای عضو فرزندشان رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

رضایت خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی،  به اهدای عضو فرزندشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان پیوند اعضا منتصریه گفت: علی اسعدی بازیکن تیم فوتسال مشهد پس از رضایت خانواده برای تایید نهایی مرگ مغزی و انجام  فرایند اهدای عضو، از بیمارستان جواد الائمه(ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد و هم اکنون در آی سی یو مرگ مغزی این بیمارستان بستری است.

دکتر محسن علی اکبریان از اقدام  تحسین برانگیز خانواده  ایثارگر اسعدی قدردانی کرد و افزود: این اقدام نشان از روح بزرگ و نوع دوستی خانواده ایثارگر دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهداء عضو در جامعه است . وی افزود: پس از تایید نهایی مرگ مغزی و انجام آزمایشهای تکمیلی ، اعضایی که قابلیت اهدای عضو را داشته باشد به بیماران نیازمند اهدا و و پیوند خواهد شد.

علی اسعدی که فصل گذشته با تیم سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می زد، بعد از پایان مسابقات بصورت شخصی در حال تمرین بود که زمان استراحت در منزل دچار مشکل قلبی و در راه اعزام به بیمارستان ایست قلبی شد. تلاش ها برای احیای این بازیکن مثمرثمر واقع شد اما به کما رفت و بعد از ۱۷ روز، سرانجام  با علائم مرگ مغزی برای تایید نهایی مرگ مغزی  به بیمارستان پیوند اعضا منتصریه مشهد منتقل شد.

نظر شما