شناسهٔ خبر: 67104844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا می‌شود

رئیس بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد گفت: علی اسعدی بازیکن تیم فوتسال مشهد پس از رضایت خانواده، برای تایید نهایی مرگ مغزی و انجام فرایند اهدای عضو، از بیمارستان جواد الائمه(ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد.

صاحب‌خبر -

محسن علی اکبریان  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: علی اسعدی بازیکن تیم فوتسال مشهد پس از رضایت خانواده برای تایید نهایی مرگ مغزی و انجام  فرایند اهدای عضو، از بیمارستان جواد الائمه(ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد و هم اکنون در آی سی یو مرگ مغزی این بیمارستان بستری است.

وی افزود: پس از تایید نهایی مرگ مغزی و انجام آزمایشات تکمیلی، اعضایی که قابلیت اهدای عضو را داشته باشند به بیماران نیازمند پیوند خواهد شد.

به گزارش تسنیم، علی اسعدی فصل گذشته با تیم سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می‌زد و پس از پایان مسابقات به‌صورت شخصی تمرین می‌کرد که زمان استراحت در منزل با مشکل قلبی روبه رو و در راه اعزام به بیمارستان ایست قلبی شد و با وجود تلاش پزشکان به کما رفت. حال و پس از 17 روز، امروز با علائم مرگ مغزی برای تایید نهایی مرگ مغزی  به بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد منتقل شد.

 

نظر شما