شناسهٔ خبر: 67102310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مازندران،

امنیت غذایی، جهش تولید و مشارکت مردمی، رمز رونق کشاورزی

مازندران به‌عنوان قطب کشاورزی کشور، همواره در تولید محصولات کشاورزی پیشرو بوده است و سالانه سهم قابل‌توجهی از نیاز کشور به محصولات کشاورزی را تأمین می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در پیامی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با شعار «امنیت غذایی، جهش تولید، مشارکت مردمی» بر رونق تولید وتنوع محصولات کشاورزی دراستان تاکید کردند 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، بابک مؤمنی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضاپور دراین پیام مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه جهاد و ایثار، اظهار داشتند: بخش کشاورزی به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور، نقش حیاتی در تأمین امنیت غذایی، ایجاد اشتغال، توسعه پایدار و رونق اقتصادی ایفا می‌کند.

ایشان در ادامه این پیام با اشاره به شعار امسال هفته جهاد کشاورزی «امنیت غذایی، جهش تولید، مشارکت مردمی» افزودند: تحقق این شعار مهم، نیازمند عزم ملی، همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مردم در سراسر کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و نماینده ولی‌فقیه در این سازمان بابیان اینکه مازندران به‌عنوان قطب کشاورزی کشور، همواره در تولید محصولات کشاورزی پیشرو بوده است، تصریح کرد: کشاورزان مازندرانی با تلاش، پشتکار و خلاقیت خود، سالانه سهم قابل‌توجهی از نیاز کشور به محصولات کشاورزی را تأمین می‌کنند.

ایشان در ادامه این پیام با اشاره به برخی از دستاورد‌های بخش کشاورزی مازندران در سال گذشته، ازجمله افزایش تولید برنج، مرکبات، کیوی، گل و گیاه و محصولات باغی، خاطرنشان کردند: بخش کشاورزی مازندران در سال گذشته با جهش تولید در بسیاری از محصولات، نقش مؤثری در تحقق امنیت غذایی کشور ایفا کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و نماینده ولی‌فقیه در این سازمان در پایان این پیام ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کشاورزان، دامداران، باغداران، زنبورداران و فعالان بخش کشاورزی استان، از همه مردم دعوت کردند تا با حمایت از تولید داخلی و مصرف محصولات ایرانی، در رونق و شکوفایی هرچه بیشتر بخش کشاورزی کشور سهیم باشند.

نظر شما