شناسهٔ خبر: 67102183 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلوگیری از قاچاق ۲۱ هزار لیتر سوخت در خوزستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از جریمه ۱۶ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در سه پرونده خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مهدی طیبی گفت: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان، سه پرونده قاچاق نفتگاز را در مجموع به میزان ۲۱ هزار و ۲۴۹ لیتر به ارزش پنج میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پرونده حمل هشت هزار و ۱۶۷ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۸۱ میلون ریال را رسیدگی کرد و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال جریمه نقدی و برای بهای مال از دست رفته، ۲ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه نقدی اضافه و در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد و۸۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

طیبی گفت: همچنین شعبه به پرونده قاچاق هفت هزار و ۳۷۸ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال رسیدگی کرد و با توجه به بارنامه‌های صوری و ارائه نکردن مدارک قانونی، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال جریمه و برای بهای مال از دست رفته یک میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال به جریمه نقدی اضافه و در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان پیرامون پرونده قاچاق پنج هزار و ۷۰۴ لیتر نفتگاز قاچاق افزود: پرونده این تخلف به ارزش یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال در این شعبه رسیدگی شد و با توجه به مدارک موجود، متخلف به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال جزای نقدی و برای بهای مال از دست رفته یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال به جریمه نقدی اضافه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، در مجموع متخلفان این سه پرونده به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پس از کشف این تخلف ها، گزارش‌ها را به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال کردند.

انتهای پیام/

نظر شما