شناسهٔ خبر: 67100625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

هکر زیرساخت های کشور در ایلام دستگیر شد

صاحب‌خبر -

عبدالوهاب بخشنده، دادستان ایلام خبر از دستگیری یک هکر زیرساخت های کشور در این استان با همکاری اطلاعات سپاه ایلام و سربازان گمنام امام زمان داده است.

بر اساس جدیدترین اخبار داخلی، عبدالوهاب بخشنده، دادستان استان ایلام در گفتگویی از همکاری اطلاعات سپاه استان با پاسداران گمنام امام زمان جهت دستگیری یک هکر عامل حملات سایبری به زیرساخت های کشور در این استان خبر داده است.

جزئیات دستگیری هکر زیرساخت های کشور در ایلام

بر اساس توضیحات آقای بخشنده، بعد از گزارش‌هایی که به دست اطلاعات سپاه استان ایلام رسید و با اقدامات فنی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، فرآیند تشکیل پرونده برای متهم و ارسال آن به شعبه بازپرسی استان به سرعت انجام گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، بلافاصله بعد از شناسایی محل اختفای متهم در یک شهر خارج از ایلام، عملیات دستگیری او اجرایی شد.

هکر هکر

دادستان استان ایلام مدعی است این فرد، مسئول حملات سایبری گسترده به زیرساخت‌های کشور بوده و علاوه بر همکاری با چند گروه هکری بزرگ بین‌المللی، چندین گروه هکری را نیز شخصا تشکیل داده است.

وی در پایان، ضمن قدردانی از همکاری مردم استان ایلام با دستگاه قضا، اظهار کرد امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی کشور است و افرادی که قصد داشته باشند تحت تاثیر شبکه‌های معاند ماهواره‌ای، آن را خدشه‌دار کنند با برخورد سخت قوه قضاییه مواجه خواهند شد.

حتما بخوانید:
برای اولین بار در تاریخ، رمز کیف پول ارز دیجیتال حاوی ۳ میلیون دلار بیت کوین هک شد سانسور و فیلترینگ شدید هم حریف یوتیوب نمی‌شود این اپلیکیشن های آلوده گوگل پلی با میلیون‌ها بار دانلود را فوری از گوشی خود پاک کنید بزرگترین درز اطلاعاتی تاریخ گوگل اتفاق افتاد

نظر شما