شناسهٔ خبر: 67529372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

بازدید طحان‌نظیف از فرآیند رای‌گیری در مسجد لولاگر

محمدرضا نورمحمدیان

سخنگوی شورای نگهبان با حضور در مسجد لولاگر تهران در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر امروز (جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳) در مسجد لولاگر تهران حضور یافت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی ضمن گفتگو با عوامل نظارتی و اجرایی و دریافت گزارش از آن‌ها در خصوص اخذ رای، دقایقی به گفتگو با رای‌دهندگان و دریافت نظرات آنان درباره رای‌گیری پرداخت و از عوامل نظارتی نیز قدردانی کرد.

طحان‌نظیف همچنین از دست‌اندرکاران پیگیر میزان تعرفه مصرفی نسبت به هفته گذشته و میزان استفاده از کارت ملی برای رای دادن توسط مردم شد.

یکی از عوامل اجرایی بیان داشت که برخی افراد چون کارت ملی قدیمی داشتند و شناسنامه نداشتند، نتوانستند رای بدهند؛ امید است در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز با اصلاح قانون همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵ مدرک برای احراز هویت به رسمیت شناخته شود تا همه بتوانند رای بدهند.

بازدید طحان‌نظیف از فرآیند رای‌گیری در مسجد لولاگر

سخنگوی شورای نگهبان در این شعبه انتخاباتی با رسانه‌ها نیز گفتگو و بیان کرد: رئیس‌جمهور اگر با رای بالایی انتخاب شود، می‌تواند با پشتوانه بیشتری در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تصمیم بگیرد. امید است رئیس‌جمهور آینده قدردان حضور مردم در انتخابات امروز باشد.

وی در پایان این بازدید از عوامل انتظامی که تامین امنیت شعب اخذ رای و صندوق‌ها را برعهده دارند نیز تشکر کرد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به دلیل شهادت آیت‌الله رییسی یک سال پیشتر از موعد در حدود ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور و در بیش از ۹۵ کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام

نظر شما