شناسهٔ خبر: 67097823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بلینگام تب یورو را به اردوی انگلیس آورد (عکس)

جود بلینگام پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، به اردوی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 ملحق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه بلینگام به رئال مادرید برای کسب پانزدهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، به او مرخصی داده شد. این هافبک جوان پیروزی 3-0 سه شیرها مقابل بوسنی و هرزگوین و شکست 1-0 مقابل ایسلند را از دست داد، اما روز یکشنبه یک بار دیگر در اردوی تمرینی انگلیس، سنت جورج پارک، دیده شد.

این ستاره رئال در توییتی با یک پرچم انگلیس نوشت: "تب یورو!"

بلینگام پس از یک فصل درخشان برای رئال مادرید که در آن در تمامی رقابت‌ها 23 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد، انتظارات زیادی از برای درخشش در یورو تابستان امسال با پیراهن انگلیس وجود دارد. با این حال، گرت ساوت‌گیت، سرمربی سه شیر، نمی‌خواهد فشار مضاعفی روی این بازیکن جوان بگذارد.

2031945

ساوت‌گیت به خبرنگاران گفت: "مطمئن هستم او قادر به تحمل فشار است اما ما همه چیز تمرکزمان را روی جود قرار نمی‌دهیم. ما بازیکنان خوب زیادی داریم و این یک کار جمعی برای تلاش برای قهرمانی در این تورنمنت است. او یک بازیکن با ذهنیتی فوق العاده است و تأثیر زیادی روی کل گروه خواهد گذاشت."

بلینگام که پس از انتقال از دورتموند تابستان گذشته، به عنوان بهترین بازیکن سال لالیگا نیز انتخاب شد، به احتمال زیاد در دیدار افتتاحیه یورو انگلیس مقابل صربستان در تاریخ 16 ژوئن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

نظر شما