شناسهٔ خبر: 67300085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رانگنیک: این بازیکن بعد از گل عینکم را شکست!

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، می‌گوید عینکش هنگام خوشحالی روی گل دوم تیمش شکسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش در یک بازی جذاب موفق شد لهستان را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. آنها حالا شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله حذفی دارند. رالف رانگنیک پس از پیروزی ۳-۱ مقابل لهستان توضیحاتی درباره بازی و عملکرد تیمش ارائه داد.


او درباره افت تیم در نیمه اول گفت: «افت ما در نیمه اول قطعاً یک مسئله ذهنی بود. شاید بعد از ۲۰ دقیقه اول که کار برایمان آسان شده بود، فکر کردیم که به راحتی یک گل دیگر به ثمر خواهیم رساند یا شاید فشار بازی بر روی برخی بازیکنان تأثیر گذاشت. فرم ما افت کرد و چند بازیکن پایین‌تر از سطح خود بازی کردند. ما نمی‌توانیم چنین چیزی را تحمل کنیم. نباید در بازی‌های دیگر چنین چیزی ببینیم.»

2046274

رانگنیک درباره بازی آخر اتریش در مرحله گروهی مقابل هلند افزود: «آیا فشار برای بازی با هلند کاهش یافته است؟ قطعا نه. ما حداقل به یک امتیاز دیگر نیاز داریم اما اکنون باید ببینیم در بازی امشب چه اتفاقی می‌افتد. ما ممکن است با یک پیروزی مقابل هلند، به دور بعد صعود کنیم، اما در حال حاضر آنچه مهم است، عملکرد امروز ما بود.»

رانگنیک همچنین به شادی‌اش روی گل دوم اتریش که توسط کریستوف بومگارتنر به ثمر رسید، اشاره کرد و با لبخند گفت: «بومگارتنر هنگام خوشحالی کردن با من عینک‌هایم را شکست. بله، اما مشکلی نیست، و من دو عینک یدکی دیگر دارم.»

2046273

نظر شما