شناسهٔ خبر: 67300092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بعضی‌ها دنبال شلوغ کردن فضا هستند؛

اطلاعیه پرسپولیس: مذاکرات خوبی داشتیم

باشگاه پرسپولیس از هوادارانش و رسانه‌ها خواست اسیر مطرح شدن اسامی مختلف نشوند و اخبار قطعی را از رسانه‌های رسمی باشگاه دنبال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: همانطور که پیش‌تر اعلام شد،‌ باشگاه پرسپولیس در راستای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده لیگ و همچنین حضوری شایسته در لیگ نخبگان آسیا، با آرامش و به دور از هر گونه هیاهو فعالیت می‌کند.

بر این اساس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در روزهای اخیر بعضی واسطه‌ها به نحو مشخصی با  انجام بازی‌ رسانه‌ای با نام‌های مختلف اعم از بازیکن و مربی سعی در شلوغ کردن فضای نقل و انتقالاتی و سود بردن از این فضا دارند‌‌. در شرایطی که مدیران باشگاه همواره در سکوت کار خود را پیش برده‌اند تا بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد و هواداران نیز راضی باشند.

باشگاه پرسپولیس پس از جدایی اوسمار ویرا، مذاکرات خوبی با چند گزینه داشته و صحبت با این مربیان به طور همزمان انجام می‌شود تا در نهایت بهترین گزینه انتخاب و اعلام شود.

مجددا تاکید می‌شود که هواداران عزیز و رسانه‌های محترم اسیر مطرح کردن هدفمند اسامی مختلف نشوند و تنها از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه اخبار نقل و انتقالاتی را دنبال کنند.

نظر شما