شناسهٔ خبر: 67097617 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شیخ قاسم:

آزادی اسیران صهیونیست، شکستی سنگین برای اسرائیل است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: آزادسازی اسیران صهیونیست که پس از دست زدن به جنایتی هولناک محقق شده، شکستی سنگین برای این رژیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از لیبانون فایلز، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جز پس از جنایات هولناک نمی‌تواند اسیران خود را آزاد کند، این امر را شکستی سنگین برای این رژیم توصیف کرده و در عین حال تأکید کرد که فداکاری مجاهدان فلسطینی، نشان‌دهنده شجاعت و پایداری آن‌ها است.

شیخ نعیم قاسم گفت: امروز ارتش اسرائیل اعلام کرد که چهار تن از اسرای خود را که نزد جنبش حماس بوده‌اند را آزاد کرده و مدعی دستاوردی بزرگ برای خود شده است. اما به کسی نگفته است که این اقدام با چه بهایی انجام شده است؛ 120 هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند و هزاران نفر هم از اسرائیلی‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

معاون دبیرکل حزب الله با تأکید بر اینکه ما همچنان بر این باوریم که در این نبرد مقاومت فلسطین پیروز خواهد شد، افزود: دستاورد بزرگی که طوفان الاقصی درپی داشته است، این است که هر روز تمام جهان از مسئله فلسطین سخن می‌گویند و برای فلسطین تظاهرات می‌کنند. کشورهایی هستند که دیپلمات‌های خود را از نزد رژیم صهیونیستی فراخوانده‌اند و بیش از 140 کشور در سازمان ملل فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند. درحالی که قبل از طوفان الاقصی چنین چیزی وجود نداشت.

شیخ قاسم در پایان سخنان خود گفت: وحوش اسرائیلی و دولت آمریکا که از آن‌ها حمایت می‌کند، هر چقدر هم که زمان طول بکشد، نمی‌توانند دستاوردی برای خود رقم بزنند. پیروزی برای مؤمنان است: إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَادُ

انتهای پیام

نظر شما