شناسهٔ خبر: 67094954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

مانور انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت برگزار می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به تجربه موفق برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به شیوه الکترونیک در استان، از انجام مانور انتخابات در حوزه انتخابیه شهر تهران به منظور اعلام آمادگی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدعباس جوهری روز یکشنبه در جلسه نشست صمیمانه ائمه جمعه و فرمانداران استان با استاندار تهران، ضمن قدردانی از همه تلاش‌ها در حوزه برگزاری انتخابات گذشته اظهار کرد: فرآیند انتخابات در استان تهران بسیار پیچیده و مهم بود که با همکاری و همدلی همه دست‌اندرکاران با وجود همه سم‌پراکنی‌ها توانستیم این امر مهم را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران رهنمودهای ائمه جمعه برای افزایش مشارکت در انتخابات را مهم و ارزشمند دانست و گفت: ائمه جمعه پایتخت در برگزاری انتخابات اخیر مخلصانه و مدبرانه پای کار بودند و نقش سازنده و موثری در تبیین اهمیت و ضرورت مشارکت مردم ایفا کردند.

جوهری راهبری‌های ائمه جمعه را در برگزاری انتخابات اخیر مخلصانه دانست و یادآور شد: شاهد تلاش‌ها، میدان داری‌ها و فعالیت شما در کنار فرمانداران بودیم و در نهایت، استان تهران این توفیق را داشت که شاهد مشارکتی مانند چهار سال قبل بوده و انتخاباتی سالم با کمترین تخلف و بدون ابطال صندوق‌های رأی برگزار کند.

وی با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: این اقدام، حرکتی بزرگ و اثر گذار بود که سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دوره‌های بعد شد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران: مانور انتخابات در پایتخت برگزار می‌شود

مشارکت حداکثری تکلیف است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران رهنمودهای ائمه جمعه در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات را مهم و ارزشمند دانست و افزود: مشارکت حداکثری تکلیفی است که از سوی رهبر معظم انقلاب بر عهده همه ما گذاشته شده است و در این راستا پیشنهاد همه بزرگواران را عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به تقویم انتخابات گفت: با اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها و تعیین کاندیداهای نهایی، تبلیغات آغاز و تا هفتم تیر ادامه خواهد داشت.

جوهری با بیان اینکه تاکنون تجربه انتخابات با فرصت کوتاه را نداشته‌ایم و باید در زمان باقی مانده نهایت تلاش را برای مشارکت داشته باشیم گفت: اکنون اعضای هیات اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شده‌اند.

نظر شما