شناسهٔ خبر: 67094717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیشرفت‌های پدافند هوایی ایران شتابنده و جهشی است

حوزه/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت ها و توسعه این نیروی تخصصی در سال های گذشته بسیار شتابنده و جهشی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور، اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های تخصصی به ویژه در زمینه تولید و ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهای بسیار مهم و گران سنگی داشته که برای دوستان مایه مباهات و برای دشمنان باعث نگرانی است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی در پیشانی دفاعی کشور قرار دارد، یادآور شد: این نیروی الهی با دارا بودن انواع سامانه های پدافندی قابلیت واکنش به موقع و لحظه ای در برابر هر گونه تهدیدات احتمالی را دارد.

امیر صباحی فرد لازمه برقراری امنیت را برخورداری از نیروی انسانی آموزش‌ دیده دانست و ادامه داد: اقتدار و بالندگی هر سازمانی به نحوه آموزش های آن سازمان وابسته است، بنابراین همه فرماندهان باید در کنار انجام وظایف محوله، نگرش به آموزش را به‌ عنوان اولویت اول خود قرار دهند، چون این موضوع موجب موفقیت ما در عرصه اجرای مأموریت ها است.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی از نیروهای موفق و گمنام در سطح نیروهای مسلح تشکیل شده است، افزود: پدافند هوایی جلوه ای از قدرتمندی ایران اسلامی است که توانسته است در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به پیشرفت های مهم دست پیدا کند که امروز ایران و ایرانی به آن افتخار می کنند.

امیر صباحی فرد، نقش خانواده در ارتش و حفظ و ارتقای توان رزمی نیروها را بسیار مهم و محوری برشمرد و گفت: موفقیت‌های نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، مرهون خانواده‌های این عزیزان است که با همراهی و همدلی همیشگی خود، موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصه‌های مختلف می‌شوند.

نظر شما