شناسهٔ خبر: 67093270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار فرمانده انتظامی ایلام با شهروندان محله مهرآباد

فرمانده انتظامی استان ایلام در راستای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت امنیت محلات، با شهروندان محله مهرآباد دیدار و به مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف انتظامی رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

 فرمانده انتظامی استان ایلام در قالب طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، امنیت محله محور، دیدارمردمی و ۱۹۷ با شهروندان ایلامی محله مهر آباد (بانبرز) دیدار و ضمن حضور در مسجد امام خمینی (ره) به تشریح برخی اقدامات پلیس استان پرداخت.

در این دیدار مردمی، سردار جمال سلمانی پس از شنیدن درخواست‌ها، سوالات و پیشنهادات و یا انتقادات، دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات آنها را صادر و بر تقویت حضور عوامل انتظامی در این محله و ارائه خدمات مضاعف و خرسندساز تاکید نمودند، در این دیدار شهروندان حاضر ضمن ابراز رضایتمندی از اجرای این برنامه، درخواست تداوم اینگونه جلسات و رسیدگی به درخواست‌های خود را داشتند.

در این ملاقات عمومی و ۱۹۷، تعدادی از معاونین و روسای پلیس‌های راهور، فتا، مبارزه با مواد مخدر، وظیفه عمومی، گزینش و استخدام، اداره نظارت بر اماکن عمومی، فرمانده شهرستان ایلام و کلانتری محل (کلانتری ۱۲ شهرستان ایلام)، ارائه خدمات پزشکی معاونت بهداشت و درمان انتظامی استان و مرکز مشاوره و مددکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی به ارائه خدمات مربوطه پرداختند. درحاشیه این مراسم نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان ایلام برگزار شد.

نظر شما