شناسهٔ خبر: 67092247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

حمله تند به تن‌هاخ: او مقصر مصدومیتم است

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شاو در تلاش است تا هرچه زودتر روند درمان مصدومیتش از ناحیه همسترینگ را طی کند و بتواند خیلی زود به ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ اضافه شود، هرچند غیبت او در اولین دیدار مرحله گروهی برابر تیم ملی صربستان قطعی است.
با توجه به مصدومیت و خط خوردن هری مگوایر از فهرست این تیم، سه شیرها روی حضور او در ترکیب این تیم در یورو بسیار حساب باز کرده‌اند اما این بازیکن نزدیک به چهار ماه است که پس از مصدومیت در جریان دیدار برابر لوتون برای منچستریونایتد در زمین حضور پیدا نکرده است.
شاو در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط و دلیل مصدومیتش اظهار داشت: «در دیدار برابر استون ویلا احساس درد داشتم و بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفتم. شاید بشود گفت که این اشتباه همه بود. بخشی از این اشتباه مربوط به من بود و بخشی از این اشتباه مربوط به کادر پزشکی بود و همه باید این موضوع را تایید کنند.
من کل هفته تمرین نکرده بودم و وقتی جواب آزمایش آمد مشکل خاصی نداشتم. اما تمام هفته تمرین نکرده بودم و فقط یک روز پیش از بازی تمرین کردم. وقتی سرمربی از من می‌خواهد بازی کند هرگز نمی‌توانم پاسخ منفی بدهم. نباید در آن بازی به میدان می‌رفتم.»
 

نظر شما