شناسهٔ خبر: 67787786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

لخ پوزنان نه تخفیف می دهد نه راه می‌آید

علی قلی زاده تا پایان هفته پرسپولیسی می شود؟

علی قلی زاده بازیکن ملی پوش لخ پوزنان لهستان همچنان مدنظر باشگاه پرسپولیس است و مدیرعامل این باشگاه در تلاش است تا هرطور که شده از این بازیکن به عنوان بمب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی رونمایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو؛ از روز نخست هم مشخص بود که پرسپولیس با وجود قول مدیرعاملش برای پیگیری مقدمات خرید ستاره مورد علاقه هواداران کار سختی دارد و بعید است در این عملیت غیرممکن به نتیجه مطلوب برسد.

بعد از مکاتبه باشگاه های ایرانی با لخ پوزنان لهستان این باشگاه اعلام کرد در صورتی حاضر است رضایتنامه قلی‌زاده را صادر کند که مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به حساب این باشگاه واریز شود. باشگاه لهستانی در این نامه تأکید کرد تحت هیچ شرایطی حاضر به تخفیف و دریافت اقساطی برای صدور رضایتنامه قلی‌زاده نیست.
غیر از پرسپولیس ، استقلال و سپاهان هم دنبال این بازیکن بودند اما قلی زاده گفته بود دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و حتی حاضر است طلب خود از لخ پوزنان را هم ببخشد تا این انتقال نهایی شود اما فعلا چنین اتفاقی رخ نداده است چرا که با وجود بخشش قلی زاده فراهم کردن شرایط این انتقال بسیار دشوار است.
این بازیکن ملی پوش سال گذشته در ورزشگاه ازادی یکی از بازی های پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد و بحث حضورش در پرسپولیس در میانه فصل گذشته هم مطرح بود که به خاطر مبلغ بالای رضایتنامه او خیلی جدی شد.

علی قلی زاده تا پایان هفته پرسپولیسی می شود؟

در شرایط کنونی نیز به نظر نمی رسد این انتقال نهایی شود و ظاهرا باشگاه پرسپولیس برای جذب او و جهانبخش تلاش نصف و نیمه ای انجام داده تا در قبال خواسته های هوادارانش و اینکه چرا بازیکن شاخص و ستاره جذب نمی کنید جوابی برای ارائه داشته باشد و بگوید تمام تلاشش را به کار گرفته است.
قلی‌زاده که در میانه‌های فصل قبل دچار آسیب دیدگی شد و یک دوره مصدومیت طولانی مدت را پشت سر گذاشته بود و در بیش از ۱۰ بازی تیمش غایب بود در دیدار لخ پوزنان مقابل گورنیک زابرزه و در جریان برد دو بر صفر تیمش از دقیقه 63 وارد میدان شد.

نظر شما