شناسهٔ خبر: 67091447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیر ستاد ملی جمعیت:

در موضوع جمعیت باید دو رکن امام و امت را پای کار بیاوریم

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: این رویداد را کاری دولتی نمی‌دانیم و باید زلف کار را به جایی گره بزنیم که متاثر از رفتن و آمدن دولت‌ها نباشد و با رفتن دولت‌ها آسیبی به آن وارد نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، خانم محبی‌تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت در آیین افتتاحیه نخستین رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، گفت: این رویداد را کاری دولتی نمی‌دانیم و باید زلف کار را به جایی گره بزنیم که متاثر از رفتن و آمدن دولت‌ها نباشد و با رفتن دولت‌ها آسیبی به آن وارد نشود.

وی افزود: با حرکتی که اتفاق افتاده و اهتمامی که حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری دارند به نظر می‌رسد حرکت ضروری و مبارکی است که باید با جدیت و خیلی پرقدرت‌تر از قبل به پیش ببریم.

دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان اینکه اگر بتوانیم در موضوع جمعیت دو رکن امام و امت را داشته باشیم و مردم را پای کار بیاوریم به نتایج موفقیت‌آمیزی دست خواهیم یافت.

محبی‌تبار گفت: باید این مسئولیت و حفظ چهره زیبای جوان کشور را امر مولا بدانیم و کار خود را جوری تنظیم کنیم که بار اساسی را از بارهای امام عصر (عج) برداریم.

وی بر ضرورت استفاده بهتر از فرصت‌ها تاکید کرد و گفت: با توجه به بضاعت اندک و بودجه‌های کمی که تعیین شده کارهای بزرگی انجام شده است. باید امکانات و اراده‌ها را پای کار بیاوریم. اگر هر کسی تلاش خود را مضاعف کند و وقت بیشتری بگذارد در سال‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا خواهیم کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت با قدردانی از زحمات حضرات ائمه جمعه و راهبری آقای حاج علی‌اکبری ابراز امیدواری کرد دست‌اندرکاران بتوانند قدم‌های مؤثرتری بردارند.

محبی‌تبار گفت: در ستاد ملی جمعیت همه تلاش خود را به کار گرفتیم و علیرغم اینکه می‌خواستند طراحی‌ها را به شکل دیگری به پیش ببرند توانستیم طراحی خود را تصویب و نهایی کنیم.

 

رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت از مزیت مربیگری و نظارت مستمر برخوردار است

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام نظری دبیر رویداد به تشریح برنامه‌های رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت پرداخت و گفت: در تلاش هستیم با میسر کردن فضای هم افزایی و بهبود و حل آن گام موثری برداریم.

وی افزود: رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت از مزیت نسبی مربیگری و نظارت مستمر و ممتد برخوردار است.

حجت الاسلام نظری با اشاره به برنامه‌های رویداد جوان‌سازی ایران، گفت: در کارگاه اول که به دبیری حجت الاسلام والمسلمین شفیعی برگزار می‌شود، اشنایی با چرایی، چیستی و چگونگی مواجهه با مسائل حوزه جمعیت ارائه خواهد شد.

وی افزود: در ادامه کارگاه پیشرفته مساله شناسی و برنامه‌ریزی فرهنگی براساس نظریات تغییر با حضور دکتر رضا پاینده عضو هیات علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت گفت: برگزاری کار گروهی با حضور مربیان از دیگر برنامه‌های این رویداد است که گروه‌های شهرستانی در این بخش براساس یافته‌های روز قبل و مبتنی بر مرور داده‌ها و برنماه‌های موجود دستگاه‌ها در شهرستان مربوطه، به تدقیق مسائل و تدوین برنامه جامع شهرستان با نظرات و مربیگری اساتید مربوطه می‌پردازند.

نظر شما