شناسهٔ خبر: 67091183 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مرور ۱۰ خبر جالب رسانه‌های جهان؛

یحیی سنوار در سکوی تماشاگران فوتبال!/ نتانیاهو و «فرار از زندان»

یک خانواده مشهور و میلیاردر صهیونیستی ۹۰ میلیون دلار کمک مشروط به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعطا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در بررسی تحولات سیاسی و نظامی منطقه به نکات قابل توجهی بر می‌خوریم که روزانه تلاش می‌کنیم جالب‌ترین آنها را در این گزارش منتشر کنیم.

۱- در کلیپی که به تازگی منتشر شده است نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با افتخار از انفجار بی دلیل یک مسجد خبر می‌دهند و می‌گویند که دیگر امکان برگزای نماز جمعه در این مسجد وجود ندارد.

یحیی سنوار در سکوی تماشاگران فوتبال!/ نتانیاهو و «فرار از زندان»

۲- آریل امانوئل نویسنده مجله فایننشال تایمز نتانیاهو را فاجعه‌ای برای اسرائیل خواند که تنها به فکر فرار از زندان است.

۳ -نتانیاهو بعد از کشتار ۳۸ هزار فلسطینی در غزه، ارتش اسرائیل را اخلاقی‌ترین ارتش جهان توصیف کرد!

۴- شرکت هواپیمایی مصر در اقدامی تأمل برانگیز در جریان سفر از قاهره به آمستردام به زبان عربی قدس را پایتخت فلسطین معرفی کرد، اما در زبان انگلیسی قدس را پایتخت اسرائیل خواند.

۵- ۶۲ درصد از اسرائیلی‌ها سیاست‌های بنیامین نتانیاهو را در کابینه رژیم صهیونیستی نادرست دانسته و اعلام کردند که به حزب حامی او رای نمی‌دهند.

۶- در جریان دیدار تیم‌های ملی فوتبال الجزایر و گینه در مسابقات مقدماتی جام جهانی یکی از تماشاگران بر روی پیراهن خود نام یحیی سنوار را با شماره ۱۰ درج کرده بود که مورد توجه رسانه‌های ارتباط جمعی قرار گرفته است.

یحیی سنوار در سکوی تماشاگران فوتبال!/ نتانیاهو و «فرار از زندان»

۷ -انهدام یک تانک رژیم صهیونیستی توسط یکی از مبارزات گردان‌های قسام در زمینی پر از صخره و سنگ در شرایطی مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته که این فرد پابرهنه بود.

۸- میریام ادلسون یکی از میلیاردرهای صهیونیست و آمریکایی تبار بیش از ۹۰ میلیون دلار به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ کمک خواهد کرد، به شرطی که وی بعد از ریاست جمهوری کرانه باختری را بخشی از اسرائیل اعلام کند.

یحیی سنوار در سکوی تماشاگران فوتبال!/ نتانیاهو و «فرار از زندان»

۹- دانشجویان دانشگاه اسپانیایی غرناطه از شدت خوشحالی ذوق در نتیجه اقدام دانشگاهشان در قطع روابط با رژیم صهیونیستی اشک شادی ریختند.

۱۰- عبدالباری عطوان با اشاره به ذوق زدگی نتانیاهو در عملیات النصیرات نوشت که کار اسرائیل به جایی رسیده که نخست‌وزیر رژیمی که خود را چهارمین ارتش قدرتمند دنیا معرفی می‌کند، به اعزام صدها نظامی و کشتار ۲۱۰ شهروند بی‌پناه و زخمی کردن صدها نفر دیگر، برای آزادی ۴ اسیر در منطقه‌ای جنگ زده و بسیار کوچک افتخار می‌کند!

نظر شما