شناسهٔ خبر: 67090994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال برای نساجی مازندران

استاندار مازندران بر ضرورت تکمیل و آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برای اخذ مجوز حرفه‌ای فوتبال باشگاه نساجی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  یوسف نوری استاندار مازندران امروز در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر از نزدیک با کمبود‌ها و مشکلات این ورزشگاه آشنا شدند.

او، مازندران را قطب ورزش کشور و قائم شهر را با تیم فوتبال نساجی مازندران از ظرفیت‌های بالنده ورزش این دیار نام برد و افزود: مصمم هستیم با حمایت‌های سایر مسئولان و مردم ورزش دوست همه قابلیت‌های ورزشی استان را به شکوفایی و بالندگی برسانیم.

استاندار مازندران در پاسخ به مطالبه جدی باشگاه نساجی مازندران و هواداران فوتبال این استان در بهره مندی از مجوز حرفه‌ای فوتبال گفت با تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و فرماندار قائم شهر و باشگاه نساجی، مشکل ورود اتوبوس یا خودروی تیم ملی فوتبال مهمان به داخل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر باید هرچه زودتر برای فصل جدید لیگ برتر بررسی وبر طرف شود.

نوری همچنین از تلاش‌های مدیریت و کادر فنی و بازیکنان باشگاه نساجی مازندران و نیز حمایت و پشتیبانی هواداران این تیم در فصل گذشته که به بقای این تیم شایسته و پرطرفدار مازندران در لیگ برتر انجامید قدردانی و سپاسگزاری کرد.

در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور داشت مولایی فرماندار قائم شهر با قدردانی از تلاش‌های جهادی و حمایت‌های ویژه دولت خدمت شهید آیت الله رئیسی به ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر گفت: با عنایت رئیس جمهور شهید، ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی و نوسازی شده است.

نظر شما