شناسهٔ خبر: 67090256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خشم ستاره میلان: آمریکا در حد کوپا نیست

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:کریستین پولیشیچ، ستاره تیم ملی آمریکا، به شدت از عملکرد این تیم در دیدار برابر کلمبیا ناراضی است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار دوستانه روبروی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و در یک بازی یک طرفه و پرگل با نتیجه ۱-۵ برابر این تیم شکست خورد و این در حالی است که آنها خودشان را برای حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به عنوان تیم مهمان آماده می‌کنند.

این شکست در آستانه برگزاری این مسابقات به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم ملی آمریکا خوش نیامده و نگرانی آنها را به همراه داشته است، خصوصا که آنها در تلاش هستند تا خودشان را برای ارائه نمایشی درخشان در جام جهانی ۲۰۲۶ که یکی از سه میزبان آن هستند آماده کنند.

پولیشیچ پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من واقعا این احساس را داشتم که آنها منتظر بودند تا ما اشتباهی مرتکب شویم و سپس از تغییر فاز دفاعی به هجومی ما را بکشند. این اتفاقی بود که بارها و بارها رخ داد. ما به هیچ وجه حتی نزدیک به سطحی که باید در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به نمایش بگذاریم هم نبودیم.»

این شکست بدترین نتیجه تیم ملی آمریکا در ۱۵ سال گذشته بود و آنها برای اولین پس از سال ۲۰۰۹ و دیدار برابر مکزیک، پنج گل در خانه دریافت کردند و حالا منتظر بازی چهارشنبه شب برابر تیم ملی برزیل هستند تا شاید بتوانند این باخت را جبران کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما