شناسهٔ خبر: 67089255 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

همزمان با سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)؛

شب شعر «ازدواج آسمانی» در شهرستان مهریز برگزار شد

یزد - همزمان با سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، مراسم شب شعر «ازدواج آسمانی» در مهریز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، شب شعر «ازدواج آسمانی»، همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و با حضور جمعی از مسئولین و شاعران استان و شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.

محمدرضا دهقان نیری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی با محوریت توجه به شعر و ادب در شهرستان مهریز به ایبنا گفت: با توجه به ظرفیت بسیار مناسبت شهرستان مهریز در این حوزه ویژه برنامه‌های شب شعر، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: هدف از این برنامه‌ها، ترویج فرهنگ شعر و شعرخوانی و معرفی ظرفیت‌های شهرستانی است که با استمرار این برنامه‌ها بتوانیم در سطح استانی و کشوری این ظرفیت‌ها را معرفی کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز بیان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه شب شعر برگزار شد که با استقبال خوب شاعران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این برنامه که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر و ادب شهرستان مهریز برگزار شد، تعداد هشت نفر از شاعران، اشعار خود را با موضوعات ازدواج آگاهانه و آسان، سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، خانواده متعالی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) قرائت کردند و در پایان از این شاعران تجلیل شد.

نظر شما